【和訳】Juice WRLD – Flaws and Sins









 「Flaws and Sins」は Juice Wrld のアルバム「Death Race for Love」の9番目に収録されています。彼はこの曲で自分と一緒にいる女の子が、自分の金と名声を目当てにしているのではないかと恐れています。


[Verse 1]
You work numbers, work wonders
君の勤務先の電話番号は 驚くほどよく効くよ

You done woke me up from my eternal slumber
君が俺を永遠の眠りから覚ましてくれた

I'm the lightning, you’re the thunder
俺が稲妻で 君は雷

There's a difference 'tween, "I need you," and, "I want you"
「君が必要だ」と「君が欲しい」の間には違いがある

Girl, I need you
君が必要なんだ

Good sex led to conversations getting a little deeper, uh
いいセックスをすればより親密な会話ができる

Tell me your darkest secrets, shit you wouldn’t even tell Jesus, uh
教えてくれ 君の後ろめたい秘密を ジーザスには言わなくていい

My karma been tweaking so much, I don't even believe in karma
俺のカルマはどんどん増えていく カルマなんて信じてすらいない

But you give me a reason to thank God for all these recent falls
でも君が神に感謝する理由をくれたんだ

Percocet 30, he ate, all them getting off
オキシコドンを30錠 奴は食べた 奴らは全員いなくなった

I done chilled out on the drugs since you've been involved
君が来たから ドラッグをキメて落ち着く

Suck it like it's law,
それが法律で決まっているかのように吸う 

Fuck me like it's law
法律のように俺を苦しめるんだ

No protection on my heart, God damnit, I'm gon' hit it raw
俺の心を守ってくれるものはない ゴムなしででヤるぜ

Traumatized from my past, yeah, I keep a log
過去にトラウマを受けた まだ覚えている

In my mind, in my head, where that shit belong
心の中に 頭の中に 残っているんだ

They say you after my bread, shit, I hope they wrong
奴らは君が俺の金目当てだって言うんだ それは間違ってるだろ

You already ran up the bands, we could have a ball
君はすでに金を稼いでいる 俺たちは金持ちさ

Hit it from the back, humina, call a play, huddle up
やり返すのさ 指示する こっちにこい

This that good love in the bedroom
寝室で素晴らしい愛を育むんだ
 
Fuck you in the Prada, poke her face like Lady Gaga
プラダで君を犯す 彼女のポーカーフェイスはまるで Lady Gaga

Ride it like a Mazda, zoom zoom zoom
マツダのように乗るのさ ズームズームズーム


[Chorus]
I'm all, I’m really all in
俺は本当に 全部

In love with all your flaws and sins
愛しているんだ 君の悪いところも罪も

Your scars are really gorgeous
君の傷跡はとても素敵だ

Ain’t that a weird way to give compliments?
それは褒め方としてはおかしいかな?

I'm all I’m really all in
俺は本当に 全部

I fell in love with all your flaws and sins
君の傷と罪に恋をしたんだ

Your scars are really gorgeous
君の傷跡はとても素敵だ

I see light in all the darkness
暗闇の中で光を見る


[Verse 2]
'Atta boy, I done turned to a man
俺は大人になった

Hot chills when my skin is on your skin
君の肌と触れているときは熱くなる

Hope that you know that if you ever try to end
終わらせようとするなら 君がそれを知っているといいな

You gon' catch a couple out the F&N
君はF&Nの銃を携えて追いかけてくる

That mean Cupid ain't give you a headshot
キューピッドが君を撃ち抜かないってことだよ

So I ain’t got no choice but to leave you with a headshot
だから俺が決断しないけど 君をヘッドショットして立ち去るよ

Look at the way I make that fucking bed rock, uh
俺がベッドを揺らすのを見ておけよ

Where your ring finger at? I need wedlock
君の薬指はどこ? 結婚したいんだけど

Got my sights on your ass, ooh, red dot
君の尻にくぎ付け  レーザーポインターで狙っている

We some bats that made it out of Hell, ooh, red hot
蝙蝠になって地獄から脱出したんだ イケてるだろ

Don't, ayy, go all night, bitch, don't stop
やめろ 一晩中 止めるなよ

We ain't even gon' be finished 'til the sun's out
太陽が昇るまでは終わらせるつもりはない


[Chorus]
I'm all, I'm really all in
俺は本当に 全部

In love with all your flaws and sins
愛しているんだ 君の悪いところも罪も

Your scars are really gorgeous
君の傷跡はとても素敵だ

Ain’t that a weird way to give compliments?
それは褒め方としてはおかしいかな?

I'm all, I'm really all in
俺は本当に 全部

In love with all your flaws and sins
愛しているんだ 君の悪いところも罪も

Your scars are really gorgeous
君の傷跡はとても素敵だ

That's my way of giving compliments
それが俺のほめ方

I'm all, I'm really all in
俺は本当に 全部

In love with all your flaws and sins
愛しているんだ 君の悪いところも罪も

Your scars are really gorgeous
君の傷跡はとても素敵だ

Ain’t that a weird way to give compliments?
それは褒め方としてはおかしいかな?

I'm all I’m really all in
俺は本当に 全部

I fell in love with all your flaws and sins
君の傷と罪に恋をしたんだ

Your scars are really gorgeous
君の傷跡はとても素敵だ

I see light in all the darkness
暗闇の中で光を見る