【和訳】Reo Cragun – Fallin'











 「Fallin'」は Reo Cragun のアルバム「Growing Pains」の4thトラックです。彼は思い出に残っているかつてのロマンスを幻想的なトラックに乗せて歌います。


[Verse 1]
I remember it like it was yesterday, I tell you
昨日のことのように覚えているよ 

Snuck out the house to link with you, I did
君とつながるために 家から抜け出した

Drinking 4 lokos, man, your mama would've killed us
フォーロコを飲む 君のママが雰囲気を台無しにしてしまう
 
I reminisce about it often, I do
よく思い出すんだ

Tripping on me over Casey, Jessyn and Jayden
Casey と Jessyn そして Jayden ともつれた

Those girls ain't got nothing on you
彼女たちより君のほうがいい

No, they don't
彼女たちじゃダメなんだ


[Pre-Chorus]
And then I went and fucked things up like I always manage to
俺はいつも物事をダメにしてしまう まるでいつもそうであったかのように

Watch it fall before my eyes while you're crying
君が泣いている間に 俺の目から零れ落ちる涙を見てくれ


[Chorus]
Let it all out, let it all out
言わせてくれ

We're going downhill, ooh, yes we are
俺たちは下り坂を下降していた ああそうだよ

Falling, we're falling
俺たちは落ちていく

Falling, we're fa-a-a-a-a-a-ah
落ちていく


[Verse 2]
I was your first, I really thought that we would last
俺は君の初めてだった この関係が続いていくと本当に思っていた

How come the good things go in a flash, they do
どうしていいことはあっという間に過ぎ去っていくんだ

I picked you up inside my 98 Accord
98年代のアコードに乗って君を迎えに来た

And gave you one last kiss goodbye
そして別れのキスを君にした

Why'd I do that
どうして俺はそんなことをしたんだ


[Pre-Chorus]
And I go and fucked things up like I always manage to
俺はいつも物事をダメにしてしまう まるでいつもそうであったかのように

Watch it fall before my eyes while you're crying
君が泣いている間に 俺の目から零れ落ちる涙を見てくれ


[Chorus]
Let it all out, let it all out
言わせてくれ

We're going downhill, ooh, yes we are
俺たちは下り坂を下降していた ああそうだよ

Falling, we're falling
俺たちは落ちていく

Falling, we're fa-a-a-a-a-a-ah
落ちていく

Falling, we're falling (falling out)
落ちていく 俺たちは落ちていく

Falling, we're falling out, oh yes we are
落ちていく 俺たちは落ちていく ああそうだよ


[Outro]
Falling, we're falling
落ちていく 俺たちは落ちていく

Falling, we're falling out, oh yes we are
落ちていく 俺たちは落ちていく ああそうだよ