【和訳】Tritonal – Call Me










 「Call Me」はカナダのシンガー Laurell がボーカルを担当している、アメリカのプロデューサーデュオのシングルです。この曲は iTunes ダンス・シングルチャートで一位を獲得しました。


[Verse 1]
Call me crazy, call me cruel
狂っていると 残酷だと呼んで

Whatever works for you
あなたのためなら何でもするわ

Call me reckless, pull me up
無謀だと言って 引き寄せて

But you can never hold your bluff
でもあなたは嘘がつけない

You can watch me from a distance
あなたには遠くから私が見えるでしょ

'Cause I don't see the difference
私には違いが分からないわ

Let me talk, you gotta listen
言わせて 聞いてほしいの

You'll never take away the feelings
あなたが感情を奪いさることはない


[Bridge]
So call me (call me)
だから私を呼んで

Anything you want (anything you want)
あなたの望むもの

As long as you call me (call me)
あなたが私を呼んでいる限り

And don't you ever stop (don't you ever stop)
止まらないで

You can, put up your guard
あなたは警戒してもいいし

Or keep me afar
私を遠ざけてもいい

But if you didn't want me
でももしあなたが私を望まなかったら


[×2]
[Chorus]
Then you wouldn't call me, call me
あなたは私を呼ばない

Wouldn't ca-a-all me
私を呼ばないでしょうね

Then you wouldn't call me, call me
あなたは私を呼ばない

You wouldn't ca-a-all me
私を呼ばないでしょうね


[×2]
[Drop]
No you wouldn't, no you wouldn't
あなたはそうしない

Call me
私を呼ばない


[Verse 2]
Tell me something, tell me off
何か言って 叱りつけて

Tell me that I'm fucking up
私はダメなんだと言って

Treat me mean, treat me unkind
私に意地悪くして 酷いことをして

As long as I am on your mind
あなたが私のことを思い続ける限り

You can watch me from a distance
あなたには遠くから私が見えるでしょ

'Cause I don't see the difference
私には違いが分からないわ

Let me talk, you gotta listen
言わせて 聞いてほしいの

You'll never take away the feelings
あなたが感情を奪いさることはない


[Bridge]
So call me (call me)
だから私を呼んで

Anything you want (anything you want)
あなたの望むもの

As long as you call me (call me)
あなたが私を呼んでいる限り

And don't you ever stop (don't you ever stop)
止まらないで

You can, put up your guard
あなたは警戒してもいいし

Or keep me afar
私を遠ざけてもいい

But if you didn't want me
でももしあなたが私を望まなかったら


[×2]
[Chorus]
Then you wouldn't call me, call me
あなたは私を呼ばない

Wouldn't ca-a-all me
私を呼ばないでしょうね

Then you wouldn't call me, call me
あなたは私を呼ばない

You wouldn't ca-a-all me
私を呼ばないでしょうね


[×2]
[Drop]
No you wouldn't, no you wouldn't
あなたはそうしない

Call me
私を呼ばない