【和訳】Troye Sivan - Seventeen (Reprise)











 「Seventeen (Reprise)」は Troye Sivan のアルバム「Bloom」のレコードのボーナストラックです。Urban Outfitters で独占的に販売されると思われていましたが、すべてのレコードの収録されています。






[Verse]
I got these beliefs that I think you wanna break
君は壊すことを望んでいる そんな確信を得た

Got something here to lose that I think you wanna take from me
失うためにここに持ってきたんだ 君は僕から奪いたいんだろ

You say that I'm asleep but I wanna be awake
君は僕が眠っているというけど 僕は目覚めたいんだ

Got something here to lose that I know you wanna take
失うためにここに持ってきたんだ 君は僕から奪いたいんだろ


[Pre-Chorus]
And he said age is just a number, just like any other
そして彼は言ったんだ 年齢は他のものと同じようなただの数字だって

We can do whatever, do whatever you want
僕たちは何でもできる 君が望むものなら

Boy becomes a man now
少年は今 大人になる

Can't tell a man to slow down
スピードを落とせなんて言えない

He’ll just do whatever, do whatever he wants
彼は何でもやる 望んだことは何でも


[Chorus]
Here he comes
ここに彼がやってくる

Like he just walked out of a dream
まるで夢から覚めたように

Doesn't care you're seventeen
君が17歳なんて気にしちゃいない

Or maybe he forgot what that means
あるいはそれがどういう意味なのかも忘れているのかもしれない

But yeah, he comes
でも ああ 彼はやってくる

He comes
彼はやってくる