【和訳】Clairo – Flaming Hot Cheetos











 「Flaming Hot Cheetos」という曲名は Clairo がデモを制作していたときに食べていたお菓子から名付けていますが、彼女の過去の関係を歌っている歌詞の内容とは関係がありません。


[Verse 1]
Sometimes I feel like I just wanna go back to my old ways
時々 昔の私に戻りたいって感じるの

You're telling me I'm silly
あなたはそんな私をバカみたいだと言う

It's no fun in the old days
前はよかったわけじゃないけど

I'm such a romantic
私はとてもロマンチックなの

I never remember how things really happen
何があったかも 思い出すことはない

I guess you're attractive
あなたはきっとどこか魅力的で

Or something
特別なのよ


[Verse 2]
Live in the moment
今 この瞬間を生きる

That's what they tell me
みんなが私にそう言う

But whatever happened
でも何が起こったっていうの

To when you would hold me
あなたが私を抱きしめようとするとき

And hold me[×2]
私を抱きしめるとき


[Pre-Chorus]
Girlfriend or girl, that's a friend?
ガールフレンドか女の子 それとも友人?

It's easy just to pretend
フリをするだけなら簡単

That we don't have something real
私たちは本物を持っていないの


[Chorus]
It's just how we feel
私たちが感じているそのもの

We feel
私たちが感じている

Oh, it's just how we feel
私たちが感じているそのもの

How we feel
私たちが感じている


[Bridge]
I'm feeling something right[×6]
とても気分がいいわ


[Verse 3]
I wanna be the one you think about at night
あなたが夜に思い浮かべる そんな人になりたい

And I wanna be the one that you would put up a fight for
あなたが守って戦ってくれるような そんな人になりたい

You know that I adore
分かるでしょ 夢中なの

That even when you're bored
たとえあなたが退屈していても

I'd buy you anything and everything I can't afford
余裕がなくても あなたには何でも買ってあげるわ