【和訳】David Guetta & MORTEN feat. Aloe Blacc - Never Be Alone












 Avicii と同じレーベルに所属し、2016年にリリースした「Beautiful Heartbeat」をリミックスされたこともあるデンマークのDJ MORTEN と David Guetta がコラボした「Never Be Alone」はゴリゴリのEDMです。


[Chorus]
You hold my heart in the palm of your hands
君は掌で僕の心を包む

I'll carry you to the promised land
君を約束の地へ連れていくよ

We'll find the place and we'll build a home
場所を見つけたら そこに家を建てるよ

And we'll never be alone
僕たちが孤独になることはない

No, never be alone
孤独になることはない

Oh, never be alone
孤独になることはない

Never be alone
孤独になることはない


[Chorus]
You hold my heart in the palm of your hands
君は掌で僕の心を包む

I'll carry you to the promised land
君を約束の地へ連れていくよ

We'll find the place and we'll build a home
場所を見つけたら そこに家を建てるよ

And we'll never be alone
僕たちが孤独になることはない

No, never be alone
孤独になることはない

Oh, never be alone
孤独になることはない

Never be alone[×2]
孤独になることはない


[Post-Drop]
Never be alone[×3]
孤独になることはない

We'll never be, never be alone
僕たちが孤独になることはない

Never be alone[×2]
孤独になることはない