【和訳】Grey Daze – Drag












 「Drag」は Grey Daze の2ndアルバム「...No Sun Today」の3番目に収録されています。このバンドは Linkin Park のボーカル Chester Bennington が在籍していたことでも有名です。


Puncture me, make me feel like I am real
俺を刺して本物のように感じさせてくれ

Torture me, drag me under you
俺を拷問して 君の下に引っ張ってくれ

Tide, lifts me up and down
潮の流れが俺をあちこちに連れていく

Tide, makes me shut up
潮の流れが俺を黙らせる


Life, is much too short to be intoxicated
人生は短すぎて酔っぱらうことさえできない

Life, is much too short to be a drag
人生は短すぎてドラッグにすらならない


Please treat me like I am a fallen angel
堕天使のように俺に接してくれ

Suppress me, tell me lies
俺を抑えて 嘘をついてくれ


Life, is much too short to be intoxicated
人生は短すぎて酔っぱらうことさえできない

Life, is much too short to be a drag
人生は短すぎてドラッグにすらならない


You can tell me lies...
君は嘘をついてもいいんだ


Life, is much too short to be intoxicated
人生は短すぎて酔っぱらうことさえできない

Life, is much too short to be a drag
人生は短すぎてドラッグにすらならない

Drag...
ドラッグ