【和訳】Diplo & Jonas Brothers – Lonely










 「Lonely」はカントリーミュージックに特化した Thomas Wesley という名義で Diplo が Jonas Brothers とコラボレーションをしたシングルです。


[Verse 1: Joe Jonas]
Wanna ride with you till the wheels fall off
車輪が外れるまで君と一緒に行きたい

Until we're running out of road
僕たちの進む道がなくなるまで

Wanna dance with you till the music stops
音楽が止まるまで君と踊りたい

Until we got no place to go
僕たちの向かう場所がなくなるまで


[Chorus: Nick Jonas]
Everybody needs a place to hide
誰もが身を隠す場所を必要としている

This don't have to be a bumpy ride
これは大変な道じゃない

I think we should be alone tonight
今夜は二人だけで過ごそう

Because we don't have to be lonely
僕たちは孤独になる必要なんてないから

Everybody needs some company
誰もが仲間を必要としている

Let's talk about it over one more drink
もう一杯飲んで 語り明かそう

I think you should be alone with me
僕たちだけの時間を過ごそう

Because we don't have to be lonely
僕たちは孤独になる必要なんてないから


[Drop: Joe Jonas]
Don't have to be lonely[×4]
孤独にならなくていいんだ


[Verse 2: Joe Jonas]
Wanna ride with you till the world stands still
世界が終わるまで君と一緒に行きたい

Like there's no one else but us
まるで僕たちしかいないように

Wanna dance with you until we can't stand up
立てなくなるまで君と一緒に踊りたい

Until we both give into love
僕たちが愛に屈するまで


[Chorus: Nick Jonas]
Everybody needs a place to hide
誰もが身を隠す場所を必要としている

This don't have to be a bumpy ride
これは大変な道じゃない

I think we should be alone tonight
今夜は二人だけで過ごそう

Because we don't have to be lonely
僕たちは孤独になる必要なんてないから

Everybody needs some company
誰もが仲間を必要としている

Let's talk about it over one more drink
もう一杯飲んで 語り明かそう

I think you should be alone with me
僕たちだけの時間を過ごそう

Because we don't have to be lonely
僕たちは孤独になる必要なんてないから


[Drop: Joe Jonas]
Don't have to be lonely[×4]
孤独にならなくていいんだ


[Outro: Joe Jonas, Nick Jonas]
Wanna ride with you till the wheels fall off
車輪が外れるまで君と一緒に乗っていきたい 

Until we're running out of road
僕たちの進む道がなくなるまで