【和訳】Don Diablo - Heaven To Me ft. Alex Clare
















 「Heaven To Me」は Don Diablo とロンドン出身のシンガー Alex Clare によるコラボです。彼らのコラボは2013年にリリースされた「Give It All」に続き2回目となります。


[Verse 1]
I promise I won't waste your time
約束するよ 君の時間は無駄にさせないって

Leave it up to me and I will blow your mind
俺に任せて 君を驚かせてあげる

I know the moment when you set me free
君が自由になる瞬間を知っている

'Cause I've been to hell and back
俺は地獄から戻ってきたから

This looks like heaven to me
俺にとっては天国のようなものさ

I've seen some lows and highs
浮き沈みも何度も見てきた

We all lose our way more than once or twice
俺たちはみんな 何度も道に迷う

I know how powerful we could be
知っている 俺たちがどれほど強くなれるか

'Cause I've been to hell and back
俺は地獄から戻ってきたから

This looks like heaven to me
俺にとっては天国のようなものさ


[Pre-Chorus]
Heaven to me[×10]
俺にとっては天国さ


[Chorus]
'Cause I've been to hell and back
俺は地獄から戻ってきたから

This looks like heaven to me (heaven to me)[×2]
俺にとっては天国のようなものさ


[Verse 2]
I'm standing on cloud nine
俺は幸せの絶頂に立っている

You take away the gray and leave me with sunshine
君は灰色の空をかき分け 俺に太陽の光を浴びせる
 
I can't believe I feel it finally
こんな気分になるとは信じられないよ

'Cause I've been to hell and back
俺は地獄から戻ってきたから

This looks like heaven to me
俺にとっては天国のようなものさ

I've seen the darkest days
暗い日々を過ごしてきた

That's how I know this is the time and place
そうやって俺は適切なタイミングを知るんだ

And you're the only one to set me free
君だけが俺を自由にしてくれるんだ

'Cause I've been to hell and back
俺は地獄から戻ってきたから

This looks like heaven to me
俺にとっては天国のようなものさ


[Pre-Chorus]
Heaven to me[×10]
俺にとっては天国さ


[Chorus]
'Cause I've been to hell and back
俺は地獄から戻ってきたから

This looks like heaven to me (heaven to me)[×2]
俺にとっては天国のようなものさ