【和訳】Louis Tomlinson - Kill My Mind











 「Kill My Mind」は Louis Tomlinson のデビューアルバムの6番目のプロモーションシングルです。以前にリリースした曲とは大きく路線を変更し、この曲は90年代のインディーポップを意識した仕上がりになっています。


[Verse 1]
You're a nightmare on the dancefloor
君はダンスフロアの悪夢

And you hate me, and I want more
君は僕を嫌う 僕はもっと欲しがる

You're a total distraction
君は完全に錯乱していたね

While I'm waiting for your reaction
僕が君の反応を待っている間


[Pre-Chorus]
The devil in my brain
僕の脳に潜む悪魔が

Whispering my name
僕の名前をささやく

I can hear it sayin', "Ah, ah, ah"
聞こえるんだ「アーアーアー」って

I can ease the pain
痛みを消すことだってできる

Just a little taste babe
ほんの少しの味で

And ya won't let go of your hold on me
君は僕を手放さない


[×2]
[Chorus]
You kill my mind
君は僕の心を殺して

Raise my body back to life
僕の体を生き返らせるんだ

And I don't know what I'd do without you now
君がいないと 僕は何をするか分からない


[Verse 2]
Kept me living
生き続けた

From the last time
前回から

From a prison of a past life
過去の人生の牢獄から

On a mission just to feel like
使命だ ただ感じる為だけの

When you kissed me for the last time
君が最後に僕にキスしたとき


[Pre-Chorus]
The devil in my brain
僕の脳に潜む悪魔が

Whispering my name
僕の名前をささやく

I can hear it sayin', "Ah, ah, ah"
聞こえるんだ「アーアーアー」って

I can ease the pain
痛みを消すことだってできる

Just a little taste babe
ほんの少しの味で

And ya won't let go of your hold on me
君は僕を手放さない


[×4]
[Chorus]
You kill my mind
君は僕の心を殺して

Raise my body back to life
僕の体を生き返らせるんだ

And I don't know what I'd do without you now
君がいないと 僕は何をするか分からない


[×2]
[Chorus]
You kill my mind
君は僕の心を殺して

Raise my body back to life
僕の体を生き返らせるんだ

And I don't know what I'd do without you now
君がいないと 僕は何をするか分からない


[Outro]
You kill my mind
君は僕の心を殺して

Raise my body back to life
僕の体を生き返らせるんだ

And I don't know what I'd do without you now
君がいないと 僕は何をするか分からない