【和訳】Mura Masa - Move Me ft. Octavian












 「Move Me」は Mura Masa がセルフタイトルアルバムをリリースしてから、「U Never Call Me」に続く2枚目のシングルになります。ロンドンのラッパー Octavian フィーチャーしています。


[Intro]
Step, step to the left, step, step
左脚を出して ステップを踏むんだ

Step, step, s-step, s-step
ステップを踏むんだ


[Verse 1]
Yo, from the South East, yeah, it rains a lot (rains)
ああ サウスイーストのロンドンからやってきた 雨がよく降るところ

From the South East, yeah, it really rains a lot (mad ting)
サウスイーストからやってきた 本当に雨がよく降るんだ 驚きだぜ

YGs lookin' for blocks to hotbox
YG はホットボックスするためにブロックを探している
("hotobox"は密閉された狭い部屋でマリファナを吸うこと)

Leveled up, I'm with Steve-O, step out the droptop (step)
Steve-Oと一緒にレベルアップ スポーツカーから出る

Yo (step), walked past a cop, I just hope they don't
警察の前を通過する 捕まらないことを祈る

Look in my sock and see what I really got (drugs and tings)
俺の靴下を見ろ ドラッグと拳銃があるだろ

Stick with me and feel the fire (feel it)
一緒にいて 炎を感じろ

You ain't feelin' nothin'? You liar
何も感じない? お前は嘘つきだな


[Bridge]
Step, step to the left, step, step, step
左脚を出して ステップを踏むんだ

Stick with me and feel the fire
一緒にいて 炎を感じろ

Step, step to the left, step, step
ステップを踏むんだ

S-step, s-step, s-step, s-step, s-step, s-step
ステップを踏むんだ

Fire, fire, fire
燃えて


[Chorus]
Hey, and now you're tryin' to move me
お前は今 俺を動かそうとしている
 
'Member back then you never knew me
思い出せ お前は俺を知らなかった

Ayy, and to the East Side, to the East Side, yeah
イーストサイドでは イーストサイドでは

I can't let you into my mind, yeah
お前のことなんか覚えていられない

Can't let you into my mind, yeah
お前のことなんか覚えていられない

Now you're tryin' to move me
お前は今 俺を動かそうとしている

'Member back then you never knew me
思い出せ お前は俺を知らなかった

And to the East Side, to the East Side, yeah
イーストサイドでは イーストサイドでは

Can't let you into my mind, yeah[×2]
お前のことなんか覚えていられない

Now you're tryin' to
お前は今


[Verse 2]
Yo, she said, "I'm leavin'"
彼女は言った「私は行く」って

I don't like fun, yeah
楽しいのは好きなじゃない

They say that they look up to whoever falls
奴らは言う 落ちてくる奴を見上げているって

They say that they look up to whoever falls from the sky
奴らは言う 空から落ちてくる奴を見上げているって

(From the sky, from the sky)
空から

Yo, and they see that I stack P's
奴らは見ている 俺が金を稼いでいるのを

These niggas look at me, they see what they can be
奴らは私を見ている 奴らは何ができるか考えている

They are waitin' for a family
奴らは家族を待っている

Since you'll never rap me, yeah
お前は俺のことをラップしないから

See, I'm the real don dada,
見て 俺はまさに尊敬されるべき存在

Nobody can touch me or my brother
誰も俺や俺の仲間に触れられない

Never
決して

Nobody can touch me, yeah
誰も俺に触れることはできない


[Bridge]
Be brave[×9]
勇気を出せ


[Chorus]
Hey, and now you're tryin' to move me
お前は今 俺を動かそうとしている
 
'Member back then you never knew me
思い出せ お前は俺を知らなかった

Ayy, and to the East Side, to the East Side, yeah
イーストサイドでは イーストサイドでは

I can't let you into my mind, yeah
お前のことなんか覚えていられない

Can't let you into my mind, yeah
お前のことなんか覚えていられない

Now you're tryin' to move me
お前は今 俺を動かそうとしている

'Member back then you never knew me
思い出せ お前は俺を知らなかった

And to the East Side, to the East Side, yeah
イーストサイドでは イーストサイドでは

Can't let you into my mind, yeah[×2]
お前のことなんか覚えていられない

Now you're tryin' to
お前は今


[Outro]
Step, step, step, step
ステップを踏むんだ

Now you're tryin' to move me
お前は今 俺を動かそうとしている

Step, step, step, step
ステップを踏むんだ

Yeah, and now you're tryin' to move me
お前は今 俺を動かそうとしている

Step, step, step, step
ステップを踏むんだ

Money, money, money
マネー マネー マネー

Step, step, step, step, yo
ステップを踏むんだ