【和訳】​never,forever. – I wanted to cry, i wanted to die












 「I wanted to cry, i wanted to die」は nothing, nowhere. の別名義である never,forever. の曲です。彼はこの曲で、彼女と別れた際に生じる深い悲しみと希死念慮ついて語ります。


Tell me who you're fucking
君が誰なのか教えてくれ

Shrouded on your sweater
君のセーターを着ているそいつは

Shame, you wear it like a necklace
恥ずかしいよ 君はネックレスのようにそれを身に着けている

I'll tell you that I'm okay
大丈夫だって君に言う

But you've been dancing in my dreams
でも君は俺の夢の中で踊っていた

Wish I could erase your face
君の顔を忘れることができたらよかったのに

I'm trying not to call you
君に電話しないようにしている

But you're the only girl I've loved
でも君は俺が愛した唯一の女の子なんだ

Remember every freckle
そばかすも全部覚えている

I'm lying to myself still
俺はまだ自分に嘘をついている

I found a shirt you left in my room
君が俺の部屋に置いていったシャツを見つけた

Still smelled like my everything
それが俺のすべてのような そんな匂いがいまだにする


And I wanted to cry, I wanted to die
泣きたかった 死にたかった

I wanted to cry, I wanted to die[×3]
泣きたかった 死にたかった

I wanna cry, I wanna die[×4]
泣きたいよ 死にたいよ

I wanna...
俺は