【和訳】​never,forever. – ​unmarked grave










 「​unmarked grave」は nothing, nowhere. の別名義 ​never,forever. によるシングルです。彼は大切な人に忘れられてしまったら、いくら他の人に覚えてもらっても意味がないと考えています。


I hate the fact
嫌なんだ

That you don't have a single thing to say
君は何も言うことがないっていう事実が

The years came and went
幾年経っただろうか

But my feelings stayed the same
でも俺の気持ちは変わらない

I know that as the time goes
分かっている 時間が経つにつれ

You'll forget my fucking face
君は俺の顔を忘れていく

So bury my body in an unmarked grave
だから俺の体を墓標のない墓に埋めてくれ


We'll fade away
俺たちは消えていく

Just like I'm dead
まるで俺が死んだみたいに

Bury me[×2]
俺を埋めてくれ

Fade away[×2]
消えていく