【和訳】​nothing,nowhere. x Travis Barker - TORTURE











 「TORTURE」は ​nothing,nowhere. と Travis Barker のコラボEP「​bloodlust」のサードトラックです。nothing,nowhere.  はこの曲で彼女との歪で暴力的な関係について語ります。






[Verse 1]
I need your body, it's a craving
君の身体が必要だ 渇望しているよ

This bed is feeling like it's pavement
ベッドはまるで舗装された道のよう

I got these visions of a genocide
虐殺の光景が目に浮かぶ

Your lips are tasting like it's cyanide
君の唇はシアン化物のような味がした

I said I'm trapped inside my basement
言っただろ 俺は自分の地下室に閉じ込められているんだ

I can feel your heart is racing
君の鼓動が速くなっていくのを感じる

I need your blood like it's a blessing
君のその祝福のような血が必要なんだ

And this will only take a second
1秒しかかからないよ


[Chorus]
Hallucinations, deprivation, infatuation
幻覚 喪失 心酔

I'm going insane
俺は狂っていく

Hallucinations, deprivation, infatuation
幻覚 喪失 心酔

I'm going insane
俺は狂っていく

Defeated, disorder
敗北 混乱

I'm bleeding, it's torture
血を流している まるで拷問だ

I'm in pieces, it's alright
俺はバラバラだ でも大丈夫

I need this, it's torture
俺には苦痛が必要なんだ


[Verse 2]
I can't make this work anymore
これ以上はもう無理だ

I know, I know it hurts
傷ついていることは分かっている

But it's for the best
でもそれが最高なんだ

Addicted to your flesh
君の肉体に夢中になっている

You know that I'm possessed
分かっているだろ 俺は取り付かれているんだ

And that it's onto the next
それが次につながる


[Chorus]
Hallucinations, deprivation, infatuation
幻覚 喪失 心酔

I'm going insane
俺は狂っていく

Hallucinations, deprivation, infatuation
幻覚 喪失 心酔

I'm going insane
俺は狂っていく

Defeated, disorder
敗北 混乱

I'm bleeding, it's torture
血を流している まるで拷問だ

I'm in pieces, it's alright
俺はバラバラだ でも大丈夫

I need this, it's torture
俺には苦痛が必要なんだ