【和訳】OLWIK - This Life (feat. Johnning)











 「This Life」はスウェーデン出身のプロデューサー OLWIK と同じくスウェーデン出身のシンガー Johnning とのコラボによって作られたプログレッシブハウスです。


[Verse]
The feelin' of a beat that keeps goin' on
僕の心臓がずっと鼓動しているのを感じる

And the melody of my escape
それが僕の安らぎのメロディを奏でる

Vibration of my soul
僕の魂が震えている

It sends me to the peak
それが最高の気分にしてくれる


[Chorus]
Without no regret you've got no love
君は後悔することなく愛そうとはしなかった

Without no love you've got no regret
君は愛さずに 後悔することはなかった

Without no regret you've got no love
君は後悔することなく愛そうとはしなかった

A melody where I belong in this life
僕はこの人生で メロディと一つになるんだ


[Verse]
The feelin' of a beat that keeps goin' on
僕の心臓がずっと鼓動しているのを感じる

And the melody of my escape
それが僕の安らぎのメロディを奏でる

Vibration of my soul
僕の魂が震えている

It sends me to the peak
それが最高の気分にしてくれる


[Bridge]
Can we find any life without the music around
音楽のない人生なんてあり得るのか

There will always be one love one life
音楽のある人生にはいつも愛があるんだ


[Chorus]
Without no love, without no love you've got no regret
君は愛さずに 後悔することはなかった

Without no regret you've got no love
君は後悔することなく愛そうとはしなかった

A melody where I belong in this life
僕はこの人生で メロディと一つになるんだ

In this life
この人生で