【和訳】Petit Biscuit - Suffer ft. SKOTT











 スコットランドのシンガー SKOTT をフィーチャーした Petit Biscuit の「Suffer」は彼のアルバム「We Were Young (The Playlist)」の14番目に収録されています。


[×3]
[Chorus]
Do you know, do you know, do you know me at all?
あなたは私のすべてを知っているかしら?

You think that you can stand when I fall
あなたは私が倒れても立っていられると思っている

Domino, domino, domino all you want
ドミノ ドミノ ドミノ あなたが望むすべて

You're better off when we are apart
私たちは別れたほうが あなたにとっていい


[×2]
[Verse]
I'm hanging on my own, my own
一人で頑張っている

I'm going out for dinner, having whisky on my own
ディナーに行って 一人でウイスキーを飲んでいる

I'm hanging out alone, alone
一人で頑張っている

Make coffee, get a hobby, feeling awesome on my own
コーヒーを淹れて 趣味を見つける 一人でも楽しいと感じている


[×3]
[Chorus]
Do you know, do you know, do you know me at all?
あなたは私のすべてを知っているかしら?

You think that you can stand when I fall
あなたは私が倒れても立っていられると思っている

Domino, domino, domino all you want
ドミノ ドミノ ドミノ あなたが望むすべて

You're better off when we are apart
私たちは別れたほうが あなたにとっていい

[Outro]
I'm hanging on my own (My own)
一人で頑張っている

I'm hanging out alone (Alone)
一人で頑張っている

Alone
一人で