【和訳】Camila Cabello - Easy











 「Easy」は Camila Cabello の2ndアルバム「Romance」からの4枚目のシングルです。彼女はこの曲で、初めて自身の欠点も含めて愛されたと感じたときのことについて語ります。


[Verse 1]
You tell me that I'm complicated
あなたは言う 私は面倒くさい奴だって

And that might be an understatement
それは控えめな表現なのかもね

Anything else? (Ha-ha-ha-ha-ha)
他に何かある?

You tell me that I'm indecisive
あなたは言う 私は優柔不断だって

Fickle, but I try to hide it
気まぐれだけど 隠そうとしてはいるのよ

Anything else? (Ha-ha-ha-ha-ha)
他に何かある?

You tell me that I overthink
あなたは言う 私は考えすぎだって

'Til I ruin a good thing
よかったものを台無しにしてしまうって

Anything else? (Ha-ha-ha-ha-ha)
他に何かある?

You tell me that you'd rather fight
あなたは言う 戦った方がいいって

Than spend a single peaceful night
平穏な夜を過ごすよりも

With somebody else (Ha-ha-ha-ha)
他の誰かと一緒に


[Pre-Chorus]
You really, really know me
あなたは本当に私のことをよく知っている

The future and the old me
将来の私と未来の私

All of the mazes and the madness in my mind
私の心の中に築かれた あらゆる迷路と狂気

You really, really love me
あなたは本当に私のことを愛している

You know me and you love me
あなたは私を知っている 愛している

And it's the kind of thing I always hoped I'd find (Yeah)
それは私がいつも見つけたいと思っていたもの


[Chorus]
Always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy
あなたがそれを容易に実現するまでは

Always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy
あなたがそれを容易に実現するまでは

Touch me 'til I find myself, in a feeling
私のことを理解するまで触れて

Tell me with your hands that you're never leaving (No)
決して離すことのない手を添えながら 言って

Always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy (Seem so easy)
あなたがそれを容易に実現するまでは


[Verse 2]
I never liked my crooked teeth
自分の曲がった歯が好きじゃなかった

You tell me they're you're favorite thing (Mm-hmm)
あなたはそれがお気に入りだと言ってくれる

Anything else? (Ha-ha-ha-ha-ha)
他に何かある?

The stretch marks all around my thighs
太ももの周りに傷跡がある

Kiss 'em 'til I change my mind
私の考えが変わるまでキスをして

About everything else (Ha-ha-ha-ha)
他のすべて


[Pre-Chorus]
You really, really know me
あなたは本当に私のことをよく知っている

The future and the old me
将来の私と未来の私

All of the mazes and the madness in my mind
私の心の中に築かれた あらゆる迷路と狂気

You really, really love me (You really, really love me)
あなたは本当に私のことを愛している

You know me and you love me (Oh)
あなたは私を知っている 愛している

And it's the kind of thing I always hoped I'd find
それは私がいつも見つけたいと思っていたもの


[Chorus]
Always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy (So easy, yeah)
あなたがそれを容易に実現するまでは

Always thought I was hard to love (To love)
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy (So easy, yeah)
あなたがそれを容易に実現するまでは

Touch me 'til I find myself, in a feeling (Oh)
私のことを理解するまで触れて

Tell me with your hands that you're never leaving (Never)
決して離すことのない手を添えながら 言って

Always thought I was hard to love (To love)
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy (Oh)
あなたがそれを容易に実現するまでは


[Bridge]
All I know is you, heal me when I'm broken,
私が傷ついたら癒してくれるのは あなたしか知らない

Heal me when I'm broken, oh
私が傷ついたら癒してくれる

All I know is you, saved me and you know it,
私を救ってくれたのはあなたしか知らない 分かっているでしょ

Saved me and you know it (Saved me and you know it)
あなたが救ってくれたの 分かっているでしょ


[Chorus]
Always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy (Ah)
あなたがそれを容易に実現するまでは

I always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy
あなたがそれを容易に実現するまでは

('Til you made it, 'til you made it)
あなたがそれを実現するまで

Touch me 'til I find myself, in a feeling (A feeling)
私のことを理解するまで触れて

Tell me with your hands that you're never leaving
決して離すことのない手を添えながら 言って

(Tell me with your hands that you're-)
手を添えながら 言って

Always thought I was hard to love
愛することは難しいといつも思っていた

'Til you made it seem so easy, seem so easy (Seem so easy)
あなたがそれを容易に実現するまでは