【和訳】Juice WRLD - Desire












 「Desire」は Juice WRLD のアルバム「Death Race for Love」の14番目に収録されています。彼の曲にしては珍しく、ドラッグに言及せずに恋人への愛を歌っています。


[Intro]
The girl in my dream
俺の夢の中の女の子

The girl from my dream
俺の夢の中からやってきた女の子は

Is sittin' right next to me, next to me[×2]
俺の隣に座っている

The girl of my dreams
俺の夢の女の子は

Is sittin' right next to me, next to me
俺の隣に座っている


[Pre-Chorus]
If I'm bein’ honest, let me be honest
もし俺が正直な奴なら 正直なことを言わせてくれ

Baby, we're beyond this
俺たちはその範疇を超えているんだ

All these petty arguments
あらゆるささいな議論

A plus and a minus
プラスとマイナス

The feeling is timeless
時代を超えた感覚

Yeah I fucked up in the past but let's put it behind us, yeah
ああ 俺は過去にめちゃくちゃになったけど そんなことは後ろに置いておこうか


[Chorus]
Shout your name in hills in the valley
谷間の丘で君の名前を叫ぶ

Whole world's gonna know you love me
全世界が知ることになる 君が俺を愛しているって

Scream your name across the galaxy
銀河の向こう側で君の名前を叫ぶ

Now the universe know that I'm on the same thing
今 宇宙は俺が同じことをしているのを知る

Shout your name in hills in the valley
谷間の丘で君の名前を叫ぶ

Whole world's gonna know you love me
全世界が知ることになる 君が俺を愛しているって

Scream your name across the galaxy
銀河の向こう側で君の名前を叫ぶ

Now the universe know that I'm on the same thing[×2]
今 宇宙は俺が同じことをしているのを知る

Now the universe know that I’m on the same goddamn thing
今 宇宙は俺が同じことをしているのを知る


[Verse]
Her name in my brain
彼女の名前は憶えている

I’ll never leave her alone, no way
彼女を一人にはさせない 決してさせない

No you can't go back home, you’re with me
君を家に帰さない 俺と一緒だ

When you're not here, can't sleep, can't breathe, can’t think
君がここにいないなら 眠れない 息ができない 何も考えられない

I can't seem to think of a world without we
俺たちがいない世界なんて考えられない

Vision cloudy, you need me
ヴィジョンが曇る 君には俺が必要だ

I need you more
俺は君がもっと必要になる


[Pre-Chorus]
The girl in my dream
俺の夢の中の女の子

The girl from my dream
俺の夢の中からやってきた女の子は

Is sittin' right next to me, next to me[×2]
俺の隣に座っている

The girl of my dreams
俺の夢の女の子は

Is sittin' right next to me, next to me
俺の隣に座っている


[×2]
[Chorus]
Shout your name in hills in the valley
谷間の丘で君の名前を叫ぶ

Whole world's gonna know you love me
全世界が知ることになる 君が俺を愛しているって

Scream your name across the galaxy
銀河の向こう側で君の名前を叫ぶ

Now the universe know that I'm on the same thing
今 宇宙は俺が同じことをしているのを知