【和訳】Juice WRLD - Out My Way











 「Out My Way」は Juice WRLD のアルバム「Death Race for Love」の15番目に収録されています。Jay-Z や Kanye West にも曲を提供した Hit-Boy がプロデュースしています。


[Verse 1]
New nigga on the block, yeah I got my Glocky
新入りが縄張りにいる ああ 俺はグロッキーを持っている

Look like I've been locked up, arms kinda stocky
俺は動けなくなっていたようだ 腕はがっしりとしている

Wrist on rocky, wish a nigga tried to stop me
腕にはダイヤモンド 仲間が俺を止めることを願った

Usain Bolt with the glizzy it's a track meet
グロックを携えたウサインボルト それは陸上競技

Make him take off like Migos
奴らを吹っ飛ばす まるで Migos

In the kitchen whippin’ up the bricks, servin' kilos
キッチンでコカインをかき混ぜて 大金に変える

If I gotta get in your door I pick the key-hole
もしお前のドアを開けないといけないなら 俺は鍵穴をこじ開ける

Full of shit, bitches, boy these hoes like A-holes
くだらないことばかり ビッチども 奴らは最悪だ

Every day I wake up, thinkin' 'bout the Pesos
毎日目覚める ペソのことを考えている

Gettin' bankrolls, sayin' RIP to Bankroll, keep the dank rolled
金を手に入れる Bankroll Fresh よ安らかに眠れ ハッパを巻き続ける

Codeine in the double cup I'm sippin', ayy
コデインを2杯入れて 俺はすする

Stevie Wonder, it’s gonna take away my vision, ayy
スティービーワンダーが俺のビジョンを奪った

007, with that Glock, I got precision, ayy
グロックを持った007 俺は精密な射撃ができるようになった

You be talkin’ 'bout the shit, when I been did it, ayy
俺が何かすると お前はくだらないことを言う

Free my niggas in that jam (Yeah)
捕まっている仲間を解放しろ

I don’t give a shit, and I don't give a Hoover damn
気にしないよ フーバーのことなんて

Last bitch said I wasn't shit, she wanna let me cram (Bitch)
前のビッチが言っていた 俺は良くなかったって 彼女は俺を怒らせたいらしい

Hit it from the back, oh yes I am
後ろからぶち込む ああそうだ

Chopper make your brains turn to eggs, Sam-I-Am
チョッパーがお前の脳を卵に変える サムアイアムさ

I had a feelin' they was gon’ switch up, ​will.i.am
奴らが切り替えたような気分だ will.i.am さ

Two pints of Wockhardt, sealed up, in my hand
2パイントの Wockhardt 俺の手の中で封をされている

Clean nigga, but I'm sippin' 'til I do the muddy dance
きれいな奴 でも俺はすする 泥だらけのダンスをするまで

Broke nigga, I got rich and now I do the money dance
貧乏な奴 俺は金持ちになって 今はマネーダンスをする

Feel like Hugh Hefner, these bitches finna do the bunny dance
ヒューヘフナーのような気分さ ビッチはバニーダンスを踊る

On the dick, for a trick, then after that she fucked her friend
ディックの上で そのあと彼女は友人とヤった

I ain't gonna trick off no bitch, I don't pay, I just get in
俺はビッチを騙すつもりはない 支払いもしない ただやってきただけ


[Bridge]
I ain't really usually the one to be talking my shit, but
俺は実際にバカみたいなことは言わないけど

I think I'm finna talk my shit one time for the one time
一度だけ言うかもしれない

Two times, maybe a few times
二回 きっと数回

Ruinin' careers, man this shit easy
キャリアを台無しにする 簡単なことさ

What my nigga Davis say, this shit beyond me, yo, ayy
俺のダチのデイビスが言っていた これは俺には手に負えない


[Verse 2]
Okay I'm back in, gettin' it crackin', with ya broad
オーケー 俺は戻ってくる お前の女を連れて

After she helped me get my rocks off, she fucked the squad
彼女に勃たせてもらってから 輪姦した

They think I'm a bitch because they heard the sad songs, that's a façade
奴らは俺をビッチだと思っている 悲しい歌を聴いたからな それは見かけだけだ

I'm one of them niggas that'll have an atheist screamin' out to God
俺は奴らの中の一人 無神論者が神に向かって叫ぶ

I don't want no problems, really, I'm just tryna get my sack up
問題は望んでいない 本当さ 金を稼ごうとしているだけ

But if it's a problem, bruh gon' come and shoot you from the neck up
でももしこれが問題なら お前の首元を撃ち抜くよ

That bitch a lil' giraffe the way she bend over and neck us
あのビッチの首の曲げ方はキリンみたいだ

Got killers, Texas silver black berettas if they disrespect us
もし俺たちを侮辱するなら ベレッタを持った暗殺者を仕向けるよ