【和訳】Katy Perry – Harleys in Hawaii










 「Harleys in Hawaii」は Katy Perry の5枚目のスタジオアルバムからの3番目のシングルになります。曲の着想は、彼女の婚約者である Orlando Bloom が American Idol の撮影中にバイクに乗っているのを見て思い浮かんだそうです。


[Verse 1]
Boy, tell me, can you take my breath away?
ねえ 教えて 私を驚かせてくれる?

Cruisin' down a heart-shaped highway
ハートの形をした高速道路を進んでいく

Got you swervin' lane-to-lane, don't hit the brakes
車線を横切っても ブレーキは踏まないで

'Cause I'm feelin' so safe
安全だと思っているから


[Pre-Chorus]
I'll be your baby, on a Sunday
日曜日に 私はあなたのものになる

Oh, why don't we get out of town?
一緒に街を出て行かない?

Call me your baby, on the same wave
あなたのものって呼んで 同じ波の上で

Oh, no, no, there's no slowin' down
ゆっくりなんかしていられない


[Chorus]
You and I, I
あなたと私は

Ridin' Harleys in Hawaii-i-i
ハワイでハーレーを乗り回している

I'm on the back, I'm holdin' tight, I
私は後部座席で しっかりと捕まっている

Want you to take me for a ride, ride
私を乗せて行ってほしい

When I hula-hula, hula
フラダンスを踊っているときは

So good, you'll take me to the jeweler-jeweler, jeweler
とても気分がいい あなたは私を宝石商へ連れていく

There's pink and purple in the sky-y-y
空はピンクと紫の色をしてる

We're ridin' Harleys in Hawaii-i-i
私たちはハワイでハーレーを乗り回している


[Verse 2]
Let me run my fingers through your salty hair
潮風になびいた髪が指をすり抜ける

Go ahead, explore the island vibes
さあ 島の雰囲気を探索しましょうか

So real that you can feel it in the air
本物を感じることができるでしょ

I'm revvin' up your engine
私があなたのエンジンを回転させる


[Pre-Chorus]
I'll be your baby, on a Sunday
日曜日に 私はあなたのものになる

Oh, why don't we get out of town? (Why don't we get out of town?)
一緒に街を出て行かない?

Call me your baby, catch the same wave
あなたのものって呼んで 同じ波に乗って

Oh, no, no, there's no slowin' down (Let's go)
ゆっくりなんかしていられない


[Chorus]
You and I, I
あなたと私は

Ridin' Harleys in Hawaii-i-i
ハワイでハーレーを乗り回している

I'm on the back, I'm holdin' tight, I
私は後部座席で しっかりと捕まっている

Want you to take me for a ride, ride
私を乗せて行ってほしい

When I hula-hula, hula
フラダンスを踊っているときは

So good, you'll take me to the jeweler-jeweler, jeweler (Jeweler)
とても気分がいい あなたは私を宝石商へ連れていく

There's pink and purple in the sky-y-y
空はピンクと紫の色をしてる

We're ridin' Harleys in Hawaii-i-i
私たちはハワイでハーレーを乗り回している


[Chorus]
You and I...
あなたと私は

You and I, I
あなたと私は

Ridin' Harleys in Hawaii-i-i
ハワイでハーレーを乗り回している

I'm on the back, I'm holdin' tight, I
私は後部座席で しっかりと捕まっている

Want you to take me for a ride, ride
私を乗せて行ってほしい

When I hula-hula, hula
フラダンスを踊っているときは

So good, you'll take me to the jeweler-jeweler, jeweler (Jeweler)
とても気分がいい あなたは私を宝石商へ連れていく

There's pink and purple in the sky-y-y
空はピンクと紫の色をしてる

We're ridin' Harleys in Hawaii-i-i
私たちはハワイでハーレーを乗り回している


[Outro]
I'll be your baby, on a Sunday
日曜日に 私はあなたのものになる

We're ridin' Harleys in Hawaii-i
私たちはハワイでハーレーを乗り回している

Call me your baby, catch the same wave
あなたのものって呼んで 同じ波に乗って

We're ridin' Harleys in Hawaii-i
私たちはハワイでハーレーを乗り回している