【和訳】Nicki Minaj - Rich Sex ft. Lil Wayne













 「Rich Sex」は Nicki Minaj の4枚目のスタジオアルバム「Queen」の4番目に収録されています。Faith Evans の「Keep the Faith」や Katy Perry の「Swish Swish」の歌詞を引用しながら、彼女はボースティングを行います。


[Verse 1: Nicki Minaj]
I know what these niggas like, and it ain't my charm
アイツらがどんな奴か知っているわ 私の魅力じゃないの

I ain't stupid, this $250 on my arm
私は馬鹿じゃない 腕には250ドル

I like money more than dick, nigga, that's a fact
私はペニスよりお金の方が好き それは事実よ

You think pussy's everything? Well, let's have a chat
あなたは女のアソコがすべてだと思ってる? ええおしゃべりしましょう

A-a-ass out, pussy fat, point me to a rich nigga
金欠なの アソコは大きいわ 金持ちを紹介して

Who gon' Rico, Ace me, pay in full my money, Mitch nigga?
リコになる誰か 私は Ace  金を全額払って あなたはもしかして払えないの?

I'ma help him fuck the check up, I'ma run the business
調べ上げるわ ビジネスなのよ

If your girl don't get it poppin', put me on your wishlist
もしあなたの女の子が持っていないなら 私をあなたのウィッシュリストに入れて

Hitlist, now he sendin' gifts like if it's Christmas
ヒットリスト 今 彼はクリスマスのような贈り物を送る

He said, "Baby, everyday we ballin'," I say, "Swish, swish"
彼は言った「毎日 俺たちは金持ちだ」 私は言う「ヒュッヒュッ」

Got him callin' nonstop 'cause he don't wanna miss this
彼は逃したくないから ノンストップで電話をかける

I said, "Don't panic, keep the faith, nigga, B.I.G.'s bitch"
私は言った「慌てないで 信念を貫いて B.I.Gのビッチ」

(Real rich nigga sex)
本物の金持ちのセックス


[Chorus: Nicki Minaj]
If you know your pussy worth a Benz truck (Rich sex)
もしあなたのアソコがベンツと同じくらいの価値があるって知っているなら

Don't let homie fuck unless his bands up (Rich sex)
彼がそれくらいの金を払わない限り 股を広げちゃだめよ

Go to DR, get that fat transfer (Rich sex)
ドミニカに行って 脂肪吸引をするの

It ain't such a thing as broke and handsome (Ri-Rich sex)
貧乏でもハンサムでもない

If you let that broke nigga fuck, we tellin' (Rich sex)[×4]
もしあなたが貧乏な人とするのなら 私たちは言ってやるわ リッチセックスって


[Verse 2: Lil Wayne & Nicki Minaj]
Lil mama said she only fuckin' on a rich dick
彼女は金持ちとしかヤらないと言った

I cum in her face and tell her, "Now you lookin' rich, bitch"
俺は彼女の顔にかけて言った 「今 君は金持ちに見える」

Her friend in the other room, can I get a witness?
彼女の友人は別の部屋にいる 証人は呼んでもいいか?

We could have some rich sex, cannot have no rich kids
俺たちはリッチなセックスをしている ガキは作らない

Facts, all my bitches have no limits
事実だ 俺のビッチどもは限界がない

Fucked her in a helicopter, now she screamin', "Sky's the limit"
彼女のヘリコプターにぶち込む 今 彼女は叫ぶ 「限界はないわ」

Fuck her in a drop top, now she screamin', "Sky's the limit"
彼女のスポーツカーにぶち込む 今 彼女は叫ぶ 「限界はないわ」

Sent her back to who she with, now she screamin', "Why I'm with him?"
彼女を送り返した 今 彼女は叫ぶ 「どうして私はアイツと一緒なの?」

Damn, lil mama said she only suckin' on a rich dick
彼女は金持ちのペニスしかしゃぶらないと言った

Make you put your money where your mouth at, that's some lipstick
君の口に金を置かせる それは口紅だ

Let's fuck on the money 'fore we count that, that's some rich shit
俺たちは数える前に 金をやるんだ それは金持ちな奴らだ

Pussy smell like money when I'm down there, that some Nic shit
俺がそこで踊っているときは アソコが金の匂いがする Nicky だ

(Real rich nigga sex)
マジで金持ちな奴のセックス


[Chorus: Nicki Minaj]
If you know your pussy worth a Benz truck (Rich sex)
もしあなたのアソコがベンツと同じくらいの価値があるって知っているなら

Don't let homie fuck unless his bands up (Rich sex)
彼がそれくらいの金を払わない限り 股を広げちゃだめよ

Go to DR, get that fat transfer (Rich sex)
ドミニカに行って 脂肪吸引をするの

It ain't such a thing as broke and handsome (Ri-Rich sex)
貧乏でもハンサムでもない

If you let that broke nigga fuck, we tellin' (Rich sex)[×4]
もしあなたが貧乏な人とするのなら 私たちは言ってやるわ リッチセックスって


[Interlude: Nicki Minaj]
Rich who? Got bricks, too
金持ちなのは誰? 私も金は持っているわ

The rich get richer, that's my ritual
金持ちはもっと金持ちになる それが私の慣例

Rich crew, link my bitch, too
金持ちなクルー 私のビッチとつながっている

Mack took the Wraith, me and Tune flew
マックはレイスを奪って 私と Lil Wayne は飛んだ