【和訳】Sabrina Claudio - Rumors [ft. ZAYN]










 「Rumors」は Sabrina Claudio のアルバム「Truth Is」の3番目に収録されています。イギリスのアーティストの ZAYN をフィーチャーしたこの曲で彼女は、噂話によって作られる相手との関係について歌います。


[Verse 1: Sabrina Claudio]
I heard (I heard)
聞いたわ

That you want to be closer to me
あなたが私に近づきたがっているって

I heard (I heard)
聞いたわ

That you said you've seen me in your dreams
あなたが夢の中で私を見たって言ったのを


[Pre-Chorus: Sabrina Claudio]
He said, she said
彼は言った 彼女は言った

You like the way I smile
あなたは私の笑い方が好きだって

He said, she said
彼は言った 彼女は言った

You like my confidence and style
あなたは私の自身とスタイルが好きだって

He said, she said
彼は言った 彼女は言った

You wanna hold my hand and more
あなたは私の手をもっと握りたいって

And more
もっと


[Chorus: Sabrina Claudio]
All these rumors spreading around
そんな噂が広まっている

And I kinda like the way they sound
でも嫌いじゃないわ

All these rumors 'bout you and me
噂は全部私とあなたのこと

How can we make this a reality? Oh
どうすればこれを実現できるかしら?


[Verse 2: ZAYN & Sabrina Claudio]
He said, she said your body's a temple
彼は言った 彼女は言った 君の身体は神殿だって

And I think I pray just for the sight of you
僕は君を見るためだけに祈るんだ

Do you think you'd let me see inside of you? (Inside of you)
君は僕に内側を見せようって思うかい?

I been sinkin', let me just confide in you
僕は沈んでいた 君に打ち明けさせて


[Pre-Chorus: Sabrina Claudio & ZAYN]
He said, she said
彼は言った 彼女は言った

You like the way I smile
あなたは私の笑い方が好きだって

He said, she said
彼は言った 彼女は言った

You like my confidence and style (I like her confidence and style)
あなたは私の自身とスタイルが好きだって

He said, she said
彼は言った 彼女は言った

You wanna hold my hand and more (Hold her hand and more)
あなたは私の手をもっと握りたいって

And more
もっと


[Chorus: Sabrina Claudio & ZAYN]
All these rumors spreading around
そんな噂が広まっている

And I kinda like the way they sound
でも嫌いじゃないわ

All these rumors 'bout you and me
噂は全部私とあなたのこと

How can we make this a reality? Oh
どうすればこれを実現できるかしら?


[Post-Chorus: Sabrina Claudio]
He said, she said[×2]
彼は言った 彼女は言った

She said
彼女は言った


[Bridge: Sabrina Claudio & ZAYN]
I like what I'm hearing, so my attention, you got tonight
聞くのが好きなの 今夜あなたがすることに注目している

If you're half as good as you say you are, let's stop wastin' time
もしあなたが言うほど大したことないなら 時間を無駄にするのはやめるわ

Know we can keep talkin' through everybody that's in this room
私たちはこの部屋にいる人を通して話し続けることもできるけど

Or we can come face-to-face and find out if it's true
顔を合わせて真実を確かめることもできる


[Chorus: Sabrina Claudio & ZAYN, Sabrina Claudio]
All these rumors spreading around (Spreading around)
そんな噂が広まっている

And I kinda like the way they sound (They way they sound)
でも嫌いじゃないわ

All these rumors 'bout you and me (Oh, you and me)
噂は全部私とあなたのこと

How can we make this a reality? Oh
どうすればこれを実現できるかしら?


[Outro: Sabrina Claudio with ZAYN]
He said, she said[×3]
彼は言った 彼女は言った