【和訳】Vicetone - No Way Out ft. Kat Nestel












 「No Way Out」はオランダのEDMデュオ Vicetone とアメリカのシンガーソングライター Kat Nestel のコラボレーショントラックです。ビデオゲーム NHL 17 のサウンドトラックに収録されています。


You, walk alone
あなたは一人で歩いている

Every night in the dark
暗闇の中を毎晩

Looking for every trace to your heart
あなたの心に繋がる足跡を探している

Wanna find where you were
あなたがいた場所を見つけたいの

Who you are tonight
あなたがどんな人か今夜

I'm stranded in
私は立っている

In a world full of dreams
夢に溢れた世界で

Out of time, out of luck, out of reach
時間がない 運が悪く 手が届かない

See the light, shining in
輝いている光を見ている

From your eyes tonight
今夜 あなたの瞳から


The storm is coming now
嵐がやってくる

I'm your place to hide
私はあなたの隠れ家

I think you're drowning now
あなたは溺れているのよ

Running for your life
何とか逃げる

We can slip away
私たちは逃げる

Into the dark
暗闇の中へ

Follow me follow me
ついてきて

When there is no way out
逃げ道がないときは


White diamonds
白いダイヤモンド

From the love to your soul
愛からあなたの魂まで

I'm the one
私は特別なの

You can be
あなたは

Calling home
呼び戻すことだってできる

Open door
ドアを開けて

Feel the rush
衝動に駆られる

When you fade away
あなたが消えるときに

Fly, fly away
飛び去るの

Ricochet off the ground
地面から跳ね返って

Find a place
場所を見つけるの

Where you're safe
あなたにとって安全な場所を

In the cloud
雲の中で

When you're lost
あなたが迷子になったときは

I'm the light, which will guide
私は光になって あなたを導くよ

The way
道を


[×2]
The storm is coming now
嵐がやってくる

I'm your place to hide
私はあなたの隠れ家

I think you're drowning now
あなたは溺れているのよ

Running for your life
何とか逃げる

We can slip away
私たちは逃げる

Into the dark
暗闇の中へ

Follow me follow me
ついてきて

When there is no way out
逃げ道がないときは

Follow me, follow me
ついてきて

When there is no way out
逃げ道がないときは