【和訳】Why Don't We - Mad At You












 「Mad At You」は Why Don’t We が毎月一曲ずつリリースするプロジェクトの10曲目になります。この曲で彼らは彼女に腹を立てながらも離れることができない男の子の視点で歌います。


[Verse 1: Jonah Marais]
Sitting on the stairs
階段に座っていた

You're standing by the front door
君は正面玄関に立っている

I don't even remember what we were fighting for
僕たちが何のために争っていたのかも覚えていない

Tryin' to cut the tension
緊張を和らげようとしている

But you blow it with your sentence
でも君の言葉でダメになる

And I just wanna end it every time
僕はただ いつも終わらせたいだけなのに


[Pre-Chorus: Corbyn Besson]
You just take me to the edge
君は僕を端まで連れて行って

You pull me back again
また引き戻す

You're messin' with my head
君が僕の頭をおかしくする

You-you
君が


[Chorus: Jack Avery]
Don't matter what you do
何をしてもいい

Don't matter what you say
何を言ってもいい

I'm lyin' here with you
僕はここで君と寝ている

And baby, I can't stay
僕には無理だ

You say you're done with me
君は言う もう僕のことなんか知らないって

I swear that I'm done too
誓うよ 僕もそうさ

And then I try to leave
そしていなくなろうとしたよ

But baby I just can't stay mad at you
でも僕は君をずっと怒ってはいられない


[Post-Chorus: Jack Avery]
Mad at you[×2]
君を怒るのは

Oh baby, I just can't stay mad
君をずっと怒ってはいられない


[Verse 2: Zach Herron, Jonah Marais, Daniel Seavey]
In the morning when we wake up (Wake up)
朝 僕たちは目覚める

After another fake break up (Break up, ooh-ooh)
別れたフリをした後

I don't even remember what we were fighting for
どうして争っていたかも覚えていない

We're always laughing
僕たちはいつも笑っていた

With some crying in between but
何度か泣きながら

Girl, our love is tangled up between the sheets (Okay)
僕たちの愛がシーツに絡まっている

(Sheets, oh)
シーツに


[Pre-Chorus: Corbyn Besson]
You just take me to the edge
君は僕を端まで連れて行って

You pull me back again
また引き戻す

You're messin' with my head
君が僕の頭をおかしくする

You-you
君が


[Chorus: Jack Avery, Zach Herron, Jonah Marais, Daniel Seavey]
Don't matter what you do
何をしてもいい

Don't matter what you say (You say)
何を言ってもいい

I'm lyin' here with you
僕はここで君と寝ている

And baby, I can't stay (Yeah, yeah, yeah)
僕には無理だ

You say you're done with me (Done with me)
君は言う もう僕のことなんか知らないって

I swear that I'm done too
誓うよ 僕もそうさ

And then I try to leave (Then I try to leave)
そしていなくなろうとしたよ

But baby, I just can't stay mad at you
でも僕は君をずっと怒ってはいられない


[Post-Chorus: Jack Avery, Corbyn Besson, Zach Herron]
Mad at you (Mad at you)
君を怒るのは

Mad at you
君を怒るのは

Oh baby, I just can't stay mad at you (Stay mad at you)
君をずっと怒ってはいられない

Mad at you
君を怒るのは

Mad at you (You)
君を怒るのは

Oh baby, I just can't stay mad (Can't stay mad)
君をずっと怒ってはいられない


[Bridge: Daniel Seavey, Zach Herron, Corbyn Besson]
You just take me to the edge
君は僕を端まで連れて行って

You pull me back again (Pull me back)
また引き戻す

You're messin' with my head, yeah
君が僕の頭をおかしくする

You-you
君が

You just leave me in the dark
君は僕を暗闇に置き去りにする

You whisper where you are (Where you are, where you are)
君がどこからかささやく

You're messin' up my heart (Oh)
君が僕の心をおかしくする

Yeah, you
君が


[Chorus: Jack Avery]
Don't matter what you do
何をしてもいい

Don't matter what you say
何を言ってもいい

I'm lyin' here with you
僕はここで君と寝ている

But baby, I just can't stay mad at you
でも僕は君をずっと怒ってはいられない


[Post-Chorus: Jack Avery, Jonah Marais, Zach Herron]
Mad at you[×2]
君を怒るのは

Oh baby, I just can't stay mad at you (You)
君をずっと怒ってはいられない

Mad at you[×2]
君を怒るのは

Oh baby, I just can't stay mad
君をずっと怒ってはいられない