【和訳】XXXTENTACION - Look At Me!









 「Look At Me!」は Mala の「Changes」をサンプリングした XXXTENTACION のシングルです。Drake が2017年にリリースした「KMT」がこの曲に酷似していたことにより、一躍知名度を上げました。


[Intro]
Ayy, I'm like, "Bitch, who is your mans?" (Ayy)
こう言ったんだよ 「ビッチ お前の男は誰なんだ?」

Can't keep my dick in my pants (Ayy)
俺のアソコがパンツの中ではち切れそうだ

My bitch don't love me no mo' (Ayy)
俺のビッチはもう愛してくれないんだ

She kick me out, I'm like, "Vro"
彼女は俺を追い出したんだ 暴力を振るったからな


[Interlude]
Damn, son, where'd you find this?
クソ 息子よ どこでこれを見つけた?


[Verse 1]
I'm like, "Bitch, who is your mans?" (Ayy)
こう言ったんだよ 「ビッチ お前は男は誰なんだ?」

Can't keep my dick in my pants (Ayy)
俺のアソコがパンツの中ではち切れそうだ

My bitch don't love me no mo' (Ayy)
俺のビッチはもう愛してくれないんだ

She kick me out, I'm like, "Vro" (Ayy)
彼女は俺を追い出したんだ 暴力を振るったからな

That bitch don't wanna be friends (Ayy)
あのビッチは友達になりたくないらしい

I gave her dick, she amen (Ayy)
俺がペニスを入れれば 彼女はアーメン

She put her tongue on my dick (Ayy)
彼女は舌を俺のペニスに絡める

Look at my wrist, about ten (Ayy)
腕を見ろ 1万ドルの腕時計

Just got a pound of the boof (Ayy)
マリファナのバッグを手に入れたばかり

Brought that shit straight to the booth (Ayy)
そのままスタジオに持ってきた

Tommy my Hilfiger voots (Ayy)
俺のブーツはトミーヒルフィガー

She said, "Wan' fuck?" Bitch, I do (Ayy)
彼女は言った「する?」 当然だろ ビッチ

You put a gun on my mans (Ayy)
俺の仲間に銃を向けたら

I put a hole in your parents (Ayy)
お前の両親に穴が開く

I just got lean on my ksubis (Ayy)
ksubis にリーンをこぼしちまった

I got a Uzi, no Uzi, yah
手には Uzi でもUzi(Lil Uzi Vert)じゃない


[Chorus]
Fuck on me, look at me, ayy
俺とヤれ 俺を見ろ

Fuck on me, yah, look at me, ayy
俺とヤれ 俺を見ろ

Look at me, look at me, yah
俺を見ろ 俺を見ろ

Fuck on me, yah, ayy
俺とヤれ

Look at me, yah, fuck on me
俺を見ろ 俺とヤれ

Look at me, fuck on me, yah
俺を見ろ 俺とヤれ

Look at me, fuck on me  yah, ayy
俺を見ろ 俺とヤれ


[Interlude]
Tell these fuck niggas, voot me up, pipe up
奴らに言ってやる 投票しろよ 叫ぶぜ

Ayy, shouts out Bans and them, ayy
Yung Bans とその仲間には感謝するぜ


[Verse 2]
I took a white bitch to Starbucks
白人のビッチを連れてスターバックスに行った

That little bitch got her throat fucked
そいつの喉に突っ込んでやったよ

I like to rock out like I'm misfit
まるで misfit のように揺らすのさ

My emo bitch like her wrist slit
俺のビッチは腕を切るようなエモい奴

Curly hair bitch like I'm Corbin
カーリーな髪のビッチ まるで俺はコバーン

Got like three bitches, I'm Mormon
3人のビッチを引き連れている 俺はモルモン

Skeet on your main bitch's forehead
お前のビッチの額にザーメンをぶっかける

Don't want your pussy, just want head
お前のアソコはいらない 欲しいのは頭だけ


[×2]
[Chorus]
Look at me, fuck on me[×3]
俺を見ろ 俺とヤれ

Look at me
俺を見ろ