【和訳】Lil Peep – Star Shopping











 「Star Shopping」は Lil Peep のミックステープ「LIL PEEP; PART ONE」のラストに収録されています。この曲には Yppah の「Never Mess With Sunday」がサンプリングされています。


[Verse]
Wait right here
ここで待っていてくれ

I'll be back in the mornin'
朝には戻るから

I know that I'm not that important to you
君にとって俺はそれほど重要じゃないのは知っている

But to me, girl, you're so much more than gorgeous (Yeah)
でも俺にとっては 君は素敵なんてもんじゃない

So much more than perfect (Yeah)
完璧なんてもんじゃない

Right now I know that I'm not really worth it
今の俺には その価値がないことはわかっている

If you give me time, I could work on it
もし君が時間をくれれば 努力するよ

Give me some time while I work on it
俺が努力している間は 少し待っていてくれ

Losin' your patience, and, girl, I don't blame you
君が待てなくなっても 俺は君を責めたりしないよ

The Earth's in rotation, you're waitin' for me (Yeah)
地球は回っている 君が俺を待っている間も

Look at my face when I fuck on your waist
ヤっているときくらいは 俺の顔を見てくれ

'Cause we only have one conversation a week
だって俺たちは週に一度しか会話をしていないから

That's why your friends always hatin' on me
だから君の友達は俺のことを嫌っている

Fuck 'em though, I did this all by myself
どうでもいいよ 全部俺がやったことだから

Matter fact, I ain't never asked no one for help
俺が誰かに助けを求めたことは一度もない

And that's why I don't pick up my phone when it rings
だから俺はケータイが鳴っていても出ないんだ

None of my exes is over Lil Peep
どの元カノも Lil Peep のことを忘れられない

Nobody flexin' as much as I be
誰も俺みたいに自慢できない

That's why she text me and tell me she love me
だから彼女は俺に愛していると言ってくる

She know that someday I'll be over the sea
彼女は知っている 俺がいつか海を越えていくことを

Makin' my money and smokin' my weed
金を稼いで マリファナを吸う

I think it's funny, she open up to me, get comfortable with me
笑えるよな 彼女は俺に心を開いて 一緒に気持ち良くなるんだ

Once I got it comin', I love her, she love me
一度そうなれば 俺は彼女を愛して 彼女は俺を愛するんだ

I know that I'm nothing like someone her family want me to be
分かっているよ 俺は彼女の家族に望まれた存在じゃないって

If I find a way, would you walk it with me?
もし道が見えたら 俺と一緒に歩んでくれないか?

Look at my face while you talkin' to me
話しているときくらいは 俺の顔を見てくれ

'Cause we only have one conversation a week
だって俺たちは週に一度しか会話をしていないから

Can I get one conversation at least?
せめて一回くらいは話せないかな?

Shout out to everyone makin' my beats, you helpin' me preach
ビートを作ってくれたり アドバイスをくれるみんなに感謝するよ

This music's the only thing keepin' the peace when I'm fallin' to pieces
俺がひどく傷ついてしまった時は 音楽だけが俺を支えてくれる


[Chorus]
Look at the sky tonight, all of the stars have a reason
夜空を見てみろよ 全ての星に意味があるんだ

A reason to shine, a reason like mine and I'm fallin' to pieces
輝く意味があるんだ 俺のようにバラバラになってしまった星にも

Look at the sky tonight, all of the stars have a reason
夜空を見てみろよ 全ての星に意味があるんだ