【和訳】Sigala & Ella Henderson – We Got Love










 「We Got Love」はイギリスのDJ/プロデューサーの Sigala とイングランドはテットニー出身のシンガー Ella Hendersonによるコラボレーショントラックです。バックグラウンドボーカルに Anne-Marie が参加しています。


[Verse 1]
Mm, you can run away from it all
んー あなたはすべてから逃げてもいいのよ

But like a boomerang
でもブーメランのように

It'll all come back
全部戻ってくるわ

You can hang on until you fall
落ちるまで捕まっていてもいいのよ

But even when you land
でもあなたが落ちたときは

You'll be on your back
背中から落ちることになるわ


[Pre-Chorus]
Like mannequins all draped in designers
まるでマネキンが全部デザイナーの服で覆われているように

Have we forgotten where we come from?
私たちはどこから来たのか忘れてしまったの?

With bottled hopes and dreams and desires
ボトルに入れられた希望と夢と欲望

Must have forgotten that
忘れたに違いないわ


[Chorus]
We got bills to pay
私たちには支払うお金があるの

We got rules to break
破るルールがあるの

We got risks to take
取るべきリスクがあるの

We got things to say
言わないといけないことがある

No one ever said
誰も言っていない

It would be okay
大丈夫だって

But we'll find a way
でも私たちは見つけるわ

When there's love
そこに愛があったら

And we got love
私たちは愛し合うの


[Post-Chorus]
Yeah, it's okay 'cause we got love (Ah, ah)
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから

Yeah, it's okay 'cause we got love
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから

Oh-oh, yeah, it's okay 'cause we got love
大丈夫よ 私たちは愛し合っているから


[Verse 2]
When we think that we know it all
私たちがすべてを知っていると思うとき

Like a fighter in a ring
まるでリングに上がった戦士のように

We get knocked back
私たちは打ちのめされる

Mm, tread carefully where you walk
んー 歩いている場所は慎重にね

When the world is at your feet
世界があなたの足元にあるときは

Stay on track
順調に進んでいる


[Pre-Chorus]
Oh, like mannequins all draped in designers
まるでマネキンが全部デザイナーの服で覆われているように

Have we forgotten where we come from?
私たちはどこから来たのか忘れてしまったの?

With bottled hopes and dreams and desires
ボトルに入れられた希望と夢と欲望

Must have forgotten that
忘れたに違いないわ


[Chorus]
We got bills to pay
私たちには支払うお金があるの

We got rules to break
破るルールがあるの

We got risks to take
取るべきリスクがあるの

We got things to say
言わないといけないことがある

No one ever said
誰も言っていない

It would be okay
大丈夫だって

But we'll find a way
でも私たちは見つけるわ

When there's love
そこに愛があったら

And we got love
私たちは愛し合うの


[Post-Chorus]
Oh-oh, yeah, it's okay 'cause we got love
大丈夫よ 私たちは愛し合っているから


[Bridge]
When all is said and done
全部言って 終えたら

Our old flame's been and gone
私たちの古い炎は消え去った

Take some time to look how far we've come
私たちがどこまでやってきたか見るために 少し時間をちょうだい

Remember that we got love (Ha-ah-ah-ooh)
覚えているわ 私たちが愛し合ったこと

Yeah, it's okay 'cause we got love (We got love, yeah)
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから

Yeah, it's okay 'cause we got love (Oh-oh)
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから


[Outro]
We got, we got love, yeah (Oh-oh-ooh)
私たちは愛し合っている

Yeah, it's okay 'cause we got love
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから

(Yeah, it's okay 'cause we got love, oh-oh)
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから

Yeah, it's okay 'cause we got love
ええ 大丈夫よ 私たちは愛し合っているから