【和訳】Kygo, Avicii - Forever Yours ft. Sandro Cavazza











 「Forever Yours」は2018年4月20日に亡くなって未完成だった Avicii の曲を Kygo が引き継いで完成させた曲です。ボーカルの Sandro Cavazza は2016年から Avicii とともにこの曲を製作しており、Avicii が亡くなったあとも彼の意志を継ぐプロデューサーを探しており Kygo に白羽の矢が当たりました。


[Verse 1]
Every time I see your face
君の顔を見るたびに

There's a cloud hanging over you
君が雲に覆われている

In such a beautiful way
とても美しい姿で

There's a fortune to your solitude
君の孤独に幸あれ


[×2]
[Chorus]
Oh, you should let me love you
君を愛させてくれ

Hold me now, forevermore
いつまでも 僕を抱きしめて

Oh, I've been thinking of you
君のことを考えている

Tell me I'm forever yours
永遠に僕は君のものだと言ってくれ


[Post-Chorus]
Tell me I'm forever yours[×2]
永遠に僕は君のものだと言ってくれ


[Verse 2]
And you won't ever have to try
君はもう頑張らなくていいんだ

To live by everybody else's rules
誰かが決めたルールの中で生きるために

It'll be just you and I
ここには君と僕だけ

Together in the altitude
天高い場所で一緒に


[×2]
[Chorus]
Oh, you should let me love you
君を愛させてくれ

Hold me now, forevermore
いつまでも 僕を抱きしめて

Oh, I've been thinking of you
君のことを考えている

Tell me I'm forever yours
永遠に僕は君のものだと言ってくれ


[Post-Chorus]
Tell me I'm forever yours[×4]
永遠に僕は君のものだと言ってくれ


[Outro]
You should let me love ya, love ya[×2]
君を愛させてくれ