【和訳】iann dior – Needed











 「Needed」は iann dior のアルバム「Industry Plant」の12番目に収録されています。Internet Money がプロデュースした曲で彼は、彼女と破局の経緯について語ります。






[Pre-Chorus]
I can't let you lie to me
君に嘘はつかせられない

Took my soul in spite of me
心を捧げたと思っていたけど 自分のことばかり考えていた

You made it so hard to see
君のことをちゃんと見れなくなった

You won't get the best of me
俺じゃ君は幸せになれない


[Chorus]
I was more than you needed (More than you needed)
俺は君にはなくてはならない存在だった

Guess you couldn't keep it (You couldn't keep it)
きっと君は耐えられなかったんだ


[Verse]
I don't like it whenever you come around me
君が俺の近くにやってくるのが好きじゃないんだ

I got eyes, girl, you can't hide nothing around me
目を見ると 君は俺に何も隠せなくなる

Don't play dumb, you don't know anything about me
馬鹿にするなよ 君は俺のこと何も知らない

I know you wish you left me right where you found me
君は俺と出会った場所で 俺を置き去りにしたいんだ

Oh-oh, think I'm better off lonely
きっと俺は一人のほうがいいんだ

Oh no, think you don't even know me
君は俺のことを知らないほうがいいんだ

Oh-oh, I see through what you told me
君が俺に言ったことを覚えている

Girl, now you owe me, ah
今 君は俺に借りがある


[Pre-Chorus]
I can't let you lie to me
君に嘘はつかせられない

Took my soul in spite of me
心を捧げたと思っていたけど 自分のことばかり考えていた

You made it so hard to see
君のことをちゃんと見れなくなった

You won't get the best of me
俺じゃ君は幸せになれない


[×2]
[Chorus]
I was more than you needed (More than you needed)
俺は君にはなくてはならない存在だった

Guess you couldn't keep it (You couldn't keep it)
きっと君は耐えられなかったんだ