【和訳】iann dior – Never Is Enough










 「Never Is Enough」は iann dior のアルバム「Industry Plant」の13番目に収録されています。彼はこの曲で、悲惨な過去をドラッグやアルコールを用いて忘れようとしています。






[×2]
[Chorus]
Never is enough
満足できない

Thinkin' 'bout the things I've done
俺がしたことについて考えていると

Blunt smoke in my lungs
タバコの煙が肺に溜まる

I get fucked up
気分は最悪

Go ahead and fill my cup
先に行って 俺のカップを満たしてくれ

'Cause I don't wanna feel your touch
君の感触は感じたくないから


[Verse]
Why we gotta fall out?
どうして仲違いしたんだ?

I don't wanna fly, all I wanna do is ball out
飛びたくないよ 凄いことをしたいだけ

Think you know it all now
君は全部知っているんだろ

That was back then, still waiting on my call now
当時は ずっと俺の連絡を待っていた

Baby, I want it
望んでいたんだ

I'm addicted to lovin'
愛に夢中になっていた

You want me to choose, ah
君は俺に選んでほしい

But I won't ever choose ya
でも選べない

Baby, I want it
望んでいたんだ

I'm addicted to lovin'
愛に夢中になっていた

You want me to choose, ah
君は俺に選んでほしい

But I won't ever choose ya
でも選べない


[×6]
[Chorus]
Never is enough
満足できない

Thinkin' 'bout the things I've done
俺がしたことについて考えていると

Blunt smoke in my lungs
タバコの煙が肺に溜まる

I get fucked up
気分は最悪

Go ahead and fill my cup
先に行って 俺のカップを満たしてくれ

'Cause I don't wanna feel your touch
君の感触は感じたくないから


[Outro]
Feel my love
愛を感じて

Don't want your touch
君の感触なんかいらない