【和訳】Juice WRLD - She's The One











 「She's The One」は Juice WRLD のアルバム「Death Race for Love」の20番目に収録されています。彼はこの曲で、これからの人生をずっと一緒に過ごしたいと思える女のを子と出会ったと語ります。


[Chorus]
Wake up from a dream
夢から覚める

She's my ever-everything
彼女は俺のすべて

I need her more than anything
何よりも彼女が必要なんだ

She's my tranquility (Uh)
彼女は俺の静けさ

I can't go to sleep
眠れない

Without her next to me
彼女が隣にいないと

So I'm sure she's the one for me (Me, uh)
だから確信したよ 彼女は俺にとって特別な人だって


[Verse 1]
Trapped in my head, she has the key
頭の中で悩んでいた 彼女は鍵を持っている

She walks me to her bed,
彼女は俺をベッドに連れていく

I can't wait to see the freaky things
異常な光景が見れるんだ 待ちきれないよ

She does to me
彼女は俺に奉仕する

All her old niggas, they are under me
彼女の元カレは 全員俺以下だ

But back to you, baby, you're a Picasso piece
でも君を見ると 君はまさにピカソの作品だ

Yes, indeed, you're lovely and I can't help it
ああ そうさ 君は素敵で 俺にはどうすることもできない

Follow me through the hell and the storm
地獄と嵐の中を 俺についてきてくれ

Honestly, feel like I've been here before
正直に言うと 俺は以前もここに来たことあるのかもしれない

Probably visited here in my dreams
きっと夢で訪れたんだ

I came here looking for you
君をさがしてここに来たんだ

To know that you're all I need
俺に必要なのは 君だけだと知るために

 
[Chorus]
Wake up from a dream
夢から覚める

She's my ever-everything
彼女は俺のすべて

I need her more than anything
何よりも彼女が必要なんだ

She's my tranquility (Uh)
彼女は俺の静けさ

I can't go to sleep
眠れない

Without her next to me
彼女が隣にいないと

So I'm sure she's the one for me (Me)
だから確信したよ 彼女は俺にとって特別な人だって


[Verse 2]
Baby, you're the champ (Uh)
君はチャンピオンだ

Got you soakin' when I'm in it, it's way more than damp
俺がいると 彼女はびしょびしょになる とても湿っているんだ

You got so fuckin' wet I had to build a dam
君はとても濡れているから 俺はダムを建設しないといけなかった

Talk about good romance
いいロマンスについて話そうか

Baby, looky, looky (Looky, looky)
なあ 見てくれ

I'ma eat you like studio cookies, oh
スタジオクッキーのように君を食べるんだ

You ain't dealin' with a rookie (Rookie)
君はルーキーのようには契約しない

But I'm fresher than a fuckin' rookie, oh
でも俺はルーキーよりフレッシュさ

You be in Jersey like you Snookie (Snookie, Snookie)
君はジャージーにいる まるでスヌーキー

But I know you really came from Philadelph'
でも俺は知っている 君がフィラデルフィアからやってきたことは

Just like Meek Milly, oh, got my Gucci sweats on
まるで ミークミル 汗をかいている

Tryna feel it through the pants, through the drawers
パンツから 引き出しから 感じるよ

Fuck her good, she sleep it off
彼女とのセックスは最高 彼女は眠っている


[Chorus]
Wake up from a dream
夢から覚める

She's my ever-everything
彼女は俺のすべて

I need her more than anything
何よりも彼女が必要なんだ

She's my tranquility (Uh)
彼女は俺の静けさ

I can't go to sleep
眠れない

Without her next to me
彼女が隣にいないと

So I'm sure she's the one for me (Me)
だから確信したよ 彼女は俺にとって特別な人だって