【和訳】Killstation - Premonition












 「Premonition」は Killstation のアルバム「The Two of Us Are Dying」の2番目に収録されています。「予感」という意味の名を冠するこの曲には映画「X-Men: First Class」の Magneto のテーマがサンプリングされています。


[Chorus]
Dreaming of the time I spent with you
君と過ごした時間を夢見ている

Left me with nothing I can do
何もできずに取り残されてしまった

I don't deserve to know the truth
俺に真実を知る資格はない

Behind the lies I always knew
嘘の後ろにあるものを 俺はいつも知っていた

I lost myself when you left
君がいなくなってから  自分を見失っていた

You know you let me down
君は知っていた 俺をがっかりさせたって

You told me with your last breath
君は死の間際 俺にそう言った

I'll never leave this town
俺はこの街から離れないよ

Dreaming of the time I spent with you[×2]
君と過ごした時間を夢見ている

I don't deserve to know the truth
俺に真実を知る資格はない

(I don't deserve to know)
俺に知る資格はない

Dreaming of the time I spent with you
君と過ごした時間を夢見ている

You know you let me down
君が俺を失望させた

I don't deserve to know the truth
俺に真実を知る資格はない

I'll never leave this town
俺はこの街から離れないよ


[Bridge]
I lost myself when you left
君がいなくなってから  自分を見失っていた

You know you let me down
君は知っていた 俺をがっかりさせたって

You told me with your last breath
君は死の間際 俺にそう言った

I'll never leave this town
俺はこの街から離れないよ


[Chorus]
Dreaming of the time I spent with you
君と過ごした時間を夢見ている

Left me with nothing I can do
何もできずに取り残されてしまった

I don't deserve to know the truth
俺に真実を知る資格はない

Behind the lies I always knew
嘘の後ろにあるものを 俺はいつも知っていた

I lost myself when you left
君がいなくなってから  自分を見失っていた

You know you let me down
君は知っていた 俺をがっかりさせたって

You told me with your last breath
君は死の間際 俺にそう言った

I'll never leave this town
俺はこの街から離れないよ