【和訳】Murda Beatz - Fortnite ft. Yung Bans, Ski Mask The Slump God & Lil Yachty














 「Fortnite」は無料のサンドボックス型サバイバルゲームのことであり、近年の急速な知名度の向上で多くの有名人がプレイしています。Murda Beatz が投稿したビーツに、初めに Yung Bans が参加した後に  Ski Mask The Slump God と Lil Yachty が参加したことでこの曲が完成しました。


[Chorus: Yung Bans & Ski Mask The Slump God]
Yeah, gang, bitch, I'm with the gang (Bans)
ああ 俺は仲間と一緒にいる

With the squad, gang, got the whole squad, ayy (Gang)
仲間と一緒  全員俺の仲間さ

Yeah, push up on them niggas, let my nuts hang (Hang)
ああ 奴らの上で腕立てをする 俺はいつでも最高でいるんだ

Yeah, ridin' with the 40 with the fuckin' flame, huh (Fuckin' flame)
40オンスのビールと 銃火器をもって乗るんだ

And I got the SCAR (SCAR, yup)
SCAR を手に入れたぜ
("SCAR"はアサルトライフルの一種、Fortnite の最強武器)

Y'all niggas don't want war (Pew, water!)
お前たちは戦争なんか望んじゃいない

Y'all niggas don't want war (War, war)
お前たちは戦争なんか望んじゃいない

What you came here for? (War, yeah)
何のためにここに来たんだ?

I'm in-I'm in Tilted Towers (Ooh, Tilted Towers)
俺はティルテッド・タワーにいる
("Tilted Towers"は Fortnite のエリアの一つ)

(Yeah, shout-out my, huh, ooh) Look like Austin Powers (huh)
ああ 感謝するぜ まるで Austin Powers

Get your bitch plowing, Diamonds with the shower (Uhh, ok)
お前のビッチを耕すんだ ダイヤモンドのシャワーだ

 
[Verse 1: Ski Mask The Slump God]
Keep a lot of chicken I'm Popeyes'd up
たくさんの鶏を飼っている 俺はポパイズ
("Popeyes"はアメリカのフライドチキンチェーン、"chicken"は金のスラング)

Doubling it up like I do my cup
俺がカップを重ねるようにダブルアップするんだ
(咳止めシロップを飲むときには一般的に発砲スチロールのカップを二つ重ねにする、さらにここではフォートナイトのテクニックであるダブルポンプについて言及している、ダブルポンプはアップデートにより使えなくなっている)

Boogie Bomb down when I'm with your slut
お前の女と一緒のときに セックスするんだ
("Boogie Bomb"はフォートナイトに出てくる手りゅう弾、有効範囲内のプレイヤーに踊りを強制する効果がある)

She be acting like a squirrel tryna get my nut
彼女はリスのように俺のナッツ(金玉)を扱うんだ

Thinkin' I am Bans in a new Benz truck (New Benz)
新しいベンツに乗ったら バンされると思う

And I bought a crib, nigga get your land up (Land up)
だから家を買った アイツがお前のところに行く

Gucci feather slipper, so I'm walking on duck (On duck)
グッチのフェザースリッパ 俺はアヒルのように歩く

And I'm not tryna fuck, 'cause I only want suck
ヤりたいわけじゃない しゃぶってほしいだけ

My pockets as fat as Wario (Wario)
ワリオと同じくらい太ったポケット

And he's tryna see how far he go (Far he go)
アイツは自分がどこまで行けるか見ようとしている

Pickin' out a hoe like eenie meenie mo
どれにしようかなって感じで ビッチを選ぶ

When they like a nigga like a video on Vevo
Vevo のビデオに映っているような奴に似ていたら

You could get jammed up like a big toe
親指をぶつけたように悶えるんだ

Give your ass a Stitch, but no Lilo
お前の尻を縫い付ける でもリロじゃない

Your girl is a bird, yes on the d-low
お前の女の子はバード ホモとも寝るぜ

'Cause she act like an ostrich, gimme deep throat (Mm-hmm)
彼女はダチョウのつもり ディープスロートしてくれ

We could make a deal, Rumpelstiltskin (Stiltskin)
俺たちは取引をしたんだ ルンペルシュティルツヒェンさ

But I keep the metal like a beer can (Beer can)
でも俺は金属をビール缶とし誤魔化すんだ

Think you're gonna rob me, nigga think again (Think again)
お前は俺が奪ったと思っている アイツもそうだ

How much is you tryna make, a billion (A billion!)
お前はどのくらい稼ごうとしているんだ 10億もか

Stack it all the way up to the ceiling (Ceiling)
天井までずっと積み上げるんだ

Like I'm Rockefeller in the building (Building)
まるでロックフェラーのように

What is this feeling that I'm feeling (Feelin', I'm feelin')
俺が感じているこの気持ちは何だ

Feeling the bitch pussy on my foreskin (I'm feelin')
包皮でビッチのアソコを感じているぜ


[Chorus: Yung Bans]
Yeah, gang, bitch, I'm with the gang
ああ 俺は仲間と一緒にいる

With the squad, gang, got the whole squad, ayy
仲間と一緒 全員俺の仲間さ

Yeah, push up on 'em niggas, let my nuts hang
ああ 奴らの上で腕立てをする 俺はいつでも最高でいるんだ

Yeah, ridin' with the 40 with the fuckin' flame, huh (Fuckin' flame)
40オンスのビールと 銃火器をもって乗るんだ

And I got the SCAR
SCAR を手に入れたぜ

Y'all niggas don't want war[×2]
お前たちは戦争なんか望んじゃいない

What you came here for? (Yeah)
何のためにここに来たんだ?

I'm in Tilted Towers (Ooh, Tilted Towers)
俺はティルテッド・タワーにいる

Look like Austin Powers (Huh)
まるで Austin Powers

Get your bitch plowing
お前のビッチを耕すんだ

Diamonds with the shower
ダイヤモンドのシャワーだ


[Verse 2: Yung Bans]
Pull that choppa out my jeans
ジーンズからチョッパーを引き抜いて

Spray that nigga like Febreze
ファブリーズのように噴射する

Heard lil' bro was talkin' shit
仲間が言っていたことを聞いたぜ

I'ma push up before he leave
アイツがいなくなる前に向かうんだ

Nigga why you tryna play?
どうしてお前がプレイしようとするんだ?

Like you can't get touched
触れもしないのに

'Cause we ran up on your squad and they all got bust
俺たちはアイツらから逃げきった 結局アイツらは全員逮捕された

One on one the gang and they said I trust
一対一なら信用できると言った

Dog a nigga's slut I'ma make her blush
アイツの女を 俺が惚れさせるんだ

You can see that I'm the shit I got in Flush
分かるだろ 俺は Flush にいる
("Flush"は フォートナイトのエリアの一つ フラッシュファクトリーのこと)

My whole gang crush, you talkin' smoke we bustin'
俺の仲間は全滅 お前たちがハッパの話をしているところへ 俺たちがぶっ放す


[Verse 3: Lil Yachty]
Gang (Gang), gang
ギャング ギャング

Pull up with a stupid stick, baby, let them toolies tick
馬鹿な奴らを連れてくる 奴らに銃を撃たせてくれ

Hope you brought your cooling kit, talking down we poppin' shit
お前が冷却キットを持ってきてくれることを願う 俺たちは戦う話をしている

Kick 'em in a mosh, my bitch geeked off Asher Roth
モッシュから蹴っ飛ばす 俺のビッチは Asher Roth に夢中

Baby stop that talkin', all that talkin' make me soft
その話はやめるんだ 俺が丸くなってしまう

Piercings on her nipples, how 'bout I hop in Lacoste
彼女の乳首にピアス ラコステに行くのはどうかな

Drippin' too much sauce, jumpin' in the pussy, it's a wishing well
垂れすぎたソース 女に飛びつく それが願いさ

Hope you wish me well, keep a AK 'cause these niggas hell, Lil Boat
幸運を願ってくれよ AKを携える だってアイツらはヤバいから


[Chorus: Yung Bans]
Yeah, gang, bitch, I'm with the gang
ああ 俺は仲間と一緒にいる

With the squad, gang, got the whole squad, ayy
仲間と一緒 全員俺の仲間さ

Yeah, push up on 'em niggas, let my nuts hang
ああ 奴らの上で腕立てをする 俺はいつでも最高でいるんだ

Yeah, ridin' with the 40 with the fuckin' flame, huh (Fuckin' flame)
40オンスのビールと 銃火器をもって乗るんだ

And I got the SCAR
SCAR を手に入れたぜ

Y'all niggas don't want war[×2]
お前たちは戦争なんか望んじゃいない

What you came here for? (Yeah)
何のためにここに来たんだ?

I'm in Tilted Towers (Ooh, Tilted Towers)
俺はティルテッド・タワーにいる

Look like Austin Powers (Huh)
まるで Austin Powers

Get your bitch plowing
お前のビッチを耕すんだ

Diamonds with the shower
ダイヤモンドのシャワーだ