【和訳】Lil Uzi Vert – That Way









 「That Way」は Lil Uzi Vert の2ndアルバム「Eternal Atake」からのシングルになります。この曲には  Backstreet Boys の「I Want It That Way」がサンプリングされています。


[Intro]
I want it that way[×4]
僕がそうしたかったんだ


[Pre-Chorus]
But I don't wanna go out bad, wanna go out sad, wanna go out that way (No)
でも俺は間違えたくない 悲しみたくない そうしたいんだ

I'm with the winnin' team, they make sure I'm not in last place (Let's go)
俺は勝ち組と一緒にいる 奴らは確信する 俺がビリにいないことを

If I wake up, don't make no money, that's a sad day (Woah)
俺が目覚めたら 金は稼がない 悲しくなるから

Twenty-five hundred on my shirt what the tag say (Let's go)
俺のシャツについているタグが 250ドルの価値を物語っている


[Chorus]
I want it that way[×4]
僕がそうしたかったんだ


[Verse 1]
Woah, she from Atlanta, she went to Cascade, ayy (Let's get it)
彼女はアトランタからやってきて カスケードに行った

She ride the D like she's tryna drag race (Woah)
彼女はドラッグレースのように 俺のペニスにまたがる

Don't slow me right down, I like it fast-paced, ayy
足を引っ張るなよ 俺は速い方が好きなんだ

That is enough about that girl, everyone know it is my world
女の子のことはもういい みんなはそれが俺の世界だと知っている

If he dropped an album, thought it was trash day (Yeah, woah)
アイツがアルバムをリリースしたら ゴミの日かと勘違するだろうな

I'm on my own, not talkin' masturbate, yeah (Ew)
俺は一人だ 自慰行為のことじゃない

She gave me dome 'til I graduate, woah
俺が卒業するまで 彼女はコンドームを俺に渡した

I'ma grab a Bentley, Mean might go and grab a Wraith, yeah
ベントレーを手に入れる  レイスを手に入れるってことさ

I had to snap back into reality and go grab a fitted (Fitted)
俺は現実に戻って  帽子を被らないといけなかった

My jeans, yeah, they fitted (Woo)
俺のジーンズは ぴったりだ

But Lil Uzi, he is so far from the timid (Let's go)
でも Lil Uzi は 臆病からは程遠い

The reason I'm rich
だって俺は金持ちだから

'Cause I had to go and just fix my percentage (Let's go)
自分のパーセンテージを直さないといけなかったから

You know that I'm winnin'
知っているだろ 俺は成功しているんだ

My white girl got black card and it got no limit (Woo)
俺の白い彼女はブラックカードを手に入れて 限界を突破した


[Pre-Chorus]
I don't wanna go out bad, don't wanna go out sad, not that way (Yeah)
俺は間違えたくない 悲しみたくない そうしたいんだ

I'm with the winnin' team, they make sure I'm not in last place (Yes)
俺は勝ち組と一緒にいる 奴らは確信する 俺がビリにいないことを

If I wake up, don't make no money, that's a sad day (Woah)
俺が目覚めたら 金は稼がない 悲しくなるから

Twenty-five hundred for my shirt what the tag say (Yeah)
俺のシャツについているタグが 250ドルの価値を物語っている


[Chorus]
And I want it that way
僕がそうしたかったんだ

I want it that way[×3]
僕がそうしたかったんだ


[Verse 2]
When I'm in DC, make the hoes go-go (Go)
俺がDCにいるときは ビッチを追い払う
("go-go"はワシントンDC発祥の音楽ジャンル)

Yes, I'm slimy like a snail, but I'm no slowpoke (Slow)
ああ 俺はカタツムリのようにヌルヌルしているけど とろい奴はじゃない

Only reason I didn't kick her out 'cause she gon' deepthroat (Yeah)
俺が彼女を追い出さなかった唯一の理由 それは彼女がディープスロートしてくれるから

Hit it no protection, injection, yeah, this shit is lethal (Go)
プロテクションがないところにヒットする 注射 マジで致命的だ

They laugh at me because I'm emo (Yeah)
奴らは俺を笑う 俺がエモだから

I killed my girlfriend, that's why I'm single (Fuck her)
俺は自分の彼女を殺した だから独身だ

Can't call 911 'cause I'm in Reno (Yeah)
911には連絡できない 俺は Reno にいるから
(無能な警官を題材にしたコメディ映画"Reno 911!"について言及している)

Gave away my thumbs and I stood three toes (Let's go, let's go)
親指を上げて つま先立ちをした

Diamonds hittin', bling, bling (Let's go)
ダイヤモンドはキラキラ光っている

Make the chopper sing, sing (Let's go, let's go, let's go)
チョッパーをぶっ放すんだ

He a killer (What?), same thing (Same thing)
アイツは殺人鬼 何?同じさ

Eyes low, Simmons, Ming (Yeah)
目を伏せる ミングリーシモンズさ


[Pre-Chorus]
I don't wanna go out bad, don't wanna go out sad, not that way
俺は間違えたくない 悲しみたくない そうしたいんだ

I'm with the winnin' team, they make sure I'm not in last place (Yes)
俺は勝ち組と一緒にいる 奴らは確信する 俺がビリにいないことを

If I wake up, don't make no money, that's a sad day (Why? Woah)
俺が目覚めたら 金は稼がない 悲しくなるから

Twenty-five hundred for my shirt what the tag say (Yeah)
俺のシャツについているタグが 250ドルの価値を物語っている


[Chorus]
And I want it that way
僕がそうしたかったんだ

I want it that way[×3]
僕がそうしたかったんだ


[Outro]
I want it that way[×4]
僕がそうしたかったんだ