【和訳】nothing,nowhere. – ​cherry red










 「cherry red」は nothing,nowhere. が Youtube に投稿しているアコースティックプロジェクト「one-take」で初披露されました。この曲で彼は、パートナーのアルコール依存症によって終わってしまった関係の修復を望んでいます。


[Verse 1]
Your lips were cherry red
君の唇は桜色だった

You smelled like cigarettes
タバコのような香りがする君は

And you're my best friend
俺の親友だった

You were my best friend
君は俺の親友だった

And I taste liquor on your mouth again
また君の口の中で 酒を味わっている

You told me that the last time was the end
君はもう終わりだって言っていたけど

So I'll keep waiting
だから俺は待ち続ける

I'm always waiting
ずっと待っている


[Chorus]
Hiding bottles in the closet
クローゼットにボトルを隠す

I wish that you could stop this
酒を飲むのはもうやめてほしいよ

I know you love me and you mean it
俺を愛しているのも それが本気なのも分かっている

But you keep swallowing your demons
でも君は 自分の悪魔を飲み続けている


[Verse 2]
The hardest part was walking away
一番つらかったのは いなくなること

But I keep looking back almost every day
でも俺は毎日思い出しているよ

I just miss you
君が恋しいんだ

I wish I could fix you and us
二人の関係が修復出来たらよかったのに

And I can't take it anymore
もう我慢できない

These panic attacks and I keep shaking
パニック発作が起きて 俺は震え続けている

I'm always shaking
いつも震えている


[×2]
[Chorus]
Hiding bottles in the closet
クローゼットにボトルを隠す

I wish that you could stop this
酒を飲むのはもうやめてほしいよ

I know you love me and you mean it
俺を愛しているのも それが本気なのも分かっている

But you keep swallowing your demons
でも君は 自分の悪魔を飲み続けている


[Outro]
Your lips were cherry red
君の唇は桜色だった

You smelled like cigarettes
タバコのような香りがする君は

And you're my best friend
俺の親友だった

You were my best friend
君は俺の親友だった