【和訳】Lil Mosey - K for Christmas










 「K for Christmas」は Lil Mosey によるクリスマスソングです。彼はこの曲で理想的なクリスマスの過ごし方について語ります。リークバージョンによると元々はクリスマスソングではなかったと推測されています。


[Intro]
Ayy, Royce you did it right here
ロイス 君はそこにいたんだ


[Chorus]
I woke up this morning (Oh)
今朝 目を覚ました

100K and bitches (Bitches)
10万ドルとビッチたち

And somebody warn him (Nigga warn him)
誰かがアイツに警告する

I just got a K for Christmas (Brra)
俺はクリスマスのために大金を稼いだんだ

I woke up this morning (This morning)
今朝 目を覚ました

100K and bitches (And bitches)
10万ドルとビッチたち

And somebody warn him (Nigga warn him)
誰かがアイツに警告する

I just got a K for Christmas (For Christmas)
俺はクリスマスのために大金を稼いだんだ


[Verse]
Hundred bands this morning
10万ドル 今朝のことさ

Got me thinkin' "It's a good ass day" (It's a good day)
こう思ったんだ 「いい日だ」って

I walk around, my ice, it's frozen
歩き回っている ダイヤモンドのアクセサリー 凍っているようだ

I got some more bands today (Bands today)
俺は今日も 大金を稼いだんだ
 
I was in the snow, I started floatin' (Started floatin')
雪の中にいた俺は 浮かび始めたんだ

I poured a cup of Bombay (Poured a cup)
コップに Bombay Sapphire を注いだ

I don't feel like talkin' 'bout nothin' ('Bout nothin')
何も話す気はないよ

I ran in his crib today (Yeah I did)
今日はアイツの家に向かったんだ

I up in the money, speed at night time (Skrrt, skrrt)
金が増える 夜の時間に急いだ

I just got that bread, you made your lifetime (Uh huh)
俺は金を稼いだ 君が生涯稼ぐ金を

You just got a Rollie, it can't tell time (No you can't)
君はロレックスを手に入れた

I just got a Rollie iced out, it shine
ダイヤモンドで装飾したロレックスだ 輝いている


[Chorus]
I woke up this morning (Oh)
今朝 目を覚ました

100K and bitches (Bitches)
10万ドルとビッチたち

And somebody warn him (Nigga warn him)
誰かがアイツに警告する

I just got a K for Christmas (Brra)
俺はクリスマスのために大金を稼いだんだ

I woke up this morning (This morning)
今朝 目を覚ました

100K and bitches (And bitches)
10万ドルとビッチたち

And somebody warn him (Nigga warn him)
誰かがアイツに警告する

I just got a K for Christmas (For Christmas)
俺はクリスマスのために大金を稼いだんだ


[Outro]
And somebody warn him
誰かがアイツに警告する

I just got a K for Christmas
俺はクリスマスのために大金を稼いだんだ