【和訳】London On Da Track - No Flag ft. Nicki Minaj, 21 Savage, Offset










 「No Flag」は アトランタの人気プロデューサーである London on da Track のデビューシングルです。21 Savage と Offset は自身の豪勢な生活を語り、Nicki Minaj は自身の真似をする女性ミュージシャンをけん制しています。


[Intro: 21 Savage & Nicki Minaj]
Niggas tryna clone me tryna make another me
奴らは俺の真似をして もう一人の俺を作ろうとしている

I heard they called for the queen
聞いたわ 女王を呼んだのね

Niggas tryna clone and tryna make another me
奴らは俺の真似をして もう一人の俺を作ろうとしている

Uh, Young Money
ヤングマネーよ


[Verse 1: 21 Savage]
Niggas tryna clone and tryna make another me
奴らは俺の真似をして もう一人の俺を作ろうとしている

My baby momma bitching, but she still be fucking me
彼女はビッチだけど まだ俺とヤっている

You blowing up her phone and she steady sucking me
お前が彼女に連絡しても 彼女は俺にぞっこんさ

Woah, woah, you a sucker, sucker
お前は本当に おめでたい奴だな

I got her bent over, finna fuck her, fuck her
俺は彼女にのしかかって ヤるんだ
 
Them boys police them niggas undercover
奴らはおとり捜査をしている

Lil' bitch that pussy so dry you finna break the rubber
ビッチのアソコは干からびているから お前はゴムを壊すんだろうな

I done took a nigga life and I'll take another
俺はアイツの命を奪ったんだ 次は別の奴だ


[Chorus: 21 Savage]
Young nigga pull up gon' spaz
若造は間抜けな奴に警告する

Young nigga got that bag
若造は金を稼ぐ

Young nigga run the jazz
若造がはしゃぐ

Nigga we ain't goin' out sad
俺たちは悲しまない

Y'all niggas goin' out bad
お前たちは最悪な気分になるだろうな

Y'all niggas hang around fags
お前たちは女々しく周りをうろついている

Y'all niggas make a nigga laugh[×2]
お前たちは笑われている

Nigga we ain't throwing no flags[×8]
俺たちは降伏しない


[Verse 2: Offset]
Offset
オフセット

We can not throw in the towel
俺たちはタオルを投げない

Niggas'll gun you down
奴らがお前を銃でぶっ飛ばす

You better moo like a cow
牛のようにモーモー鳴いた方がいいぜ

Niggas'll shoot up the crowd (moo)
奴らは集団に発砲する

Dressed in all black like a trial
裁判に出るように全身黒づくめ

These niggas will run in your house
奴らはお前の家に駆け込む

Fucking a thot in her mouth
彼女の口にぶち込むんだ

I Dolcegabbana my couch
ドルチェ&ガッバーナを身に着けてカウチに座る

Big ballin' shit, rap game what we talkin' 'bout
マジで金持ち 俺たちが言っていたラップゲームってこれだよ

Bitch sucking dick for the fame, get the fuck out
有名人にしゃぶりつくビッチは失せろ

Got me a Perc'
パーコセットをキメる

Sip me some syrup
シロップはすする

I'm tripping the fuck out
マジでトリップしている

Send me the skkrt
Skkrt って送ってくれ

Send in a merc and he get knocked out
メルセデスに連れ込んで アイツをぼこぼこにする

Shawty so bad
女の子はとてもバッド

Shawty so sad, she sleep on the sofa
女の子はとても悲しんでいる 彼女はソファで寝ている

I didn't even ask
聞いてもいないのに

I just wanna smash so bitch bending over
ぶん殴りたかったから 彼女を屈ませて

I pray I don't crash
壊れないように祈った

I'm sippin' on Act' so bitch I can't focus
リーンを飲んでいるから 集中できない

I cut 'em off fast
早く切り落としてやるよ

I go get the bad then go by the ocean
悪いものは全部海に捨てるんだ

Hit your hoe from the blindside
不意にお前の女に連絡する

I got it on me, I'm fine you dine
手に入れた 俺はお前を食い物にする

Eat the dick, she wine and dine
彼女はペニスをしゃぶる ワインを飲んで食事をする

I fuck her she whine and crying
俺は彼女を犯す 彼女は泣いている

But when it get live, you niggas ain't down to ride
でもライブになると  お前は乗ってこないんだろう

Your niggas 'bout it? Doubt it
本当にお前の仲間か? 疑わしいな

My niggas turn to Michael Myers
俺の仲間は Michael Myers になるぜ
("Michael Myers"は映画「ハロウィン」シリーズに登場する殺人鬼)


[Chorus: 21 Savage]
Young nigga pull up gon' spaz
若造は間抜けな奴に警告する

Young nigga got that bag
若造は金を稼ぐ

Young nigga run the jazz
若造がはしゃぐ

Nigga we ain't goin' out sad
俺たちは悲しまない

Y'all niggas goin' out bad
お前たちは最悪な気分になるだろうな

Y'all niggas hang around fags
お前たちは女々しく周りをうろついている

Y'all niggas make a nigga laugh[×2]
お前たちは笑われている

Nigga we ain't throwing no flags[×8]
俺たちは降伏しない


[Verse 3: Nicki Minaj]
Yo, Lil’ bitch I heard these labels tryna make another me
ねえ ビッチ 私聞いたわ レーベルがもう一人の私を作ろうとしているって

Everything you getting little hoe is 'cause of me
あなたが手に入れたビッチはすべて私のおかげなの

I heard I’m stopping bags, word to Shaggy it wasn’t me
私が金を稼ぐのを邪魔しているって噂を聞いたけど Shaggy の言葉で言うならそれは私のせいじゃない
("It Wasn’t Me"は Shaggy のヒット曲)

These bitches is my sons, but they daddy ain’t bust in me
そのビッチどもは私の子供 でもアイツらの父親は私を望んでいないみたい

I’m a white picket fence bitch, you a on the bench bitch
私は白い柵に囲まれた家に住むビッチ あなたはベンチで寝ているビッチ

See me in the gym now these bitches wanna go bench press
ジムで会ってみな ビッチどもはベンチプレスに行きたがる

I ain’t fucking with you sis, we ain’t with the incest
あなたの姉妹は興味ないの 近親相姦はしないわ

Yes, I am the Queen, I’m still trying to find the princess
ええ 私は女王 私は王女を探しているの

They know my name ring bells so they still press
奴らは知っている 私の名前がベルを鳴らすことを だから奴らは押すの

Say the Queen name you can get some ill press
女王の名前を呼べば 悪い圧力がかかるかもね

That went right over your head, you should feel blessed
それはあなたの頭の上をよぎった あなたが恵まれていることを感じるべきよ

Must’ve used a lot of starch cause they still pressed
たくさんの化粧をしたのね 見るからにストレスが溜まっているわ

Bitches is finito, I call my car Rico
ビッチどもは終わり 私は車を手配する 金持ちよ

'Cause it’s Paid In Full, baby my car don’t get repo’d
だって満額払っているから 私の車は没収されない

London got that heat though, my jet land at Heathrow
London が盛り上げてくれる 私のジェットはヒースローに着陸する
("Heatrow"はロンドンの空港)

If I had a dick, I would make all you bitches deep throat
私にペニスがあったら 全員の喉奥に突っ込んでやるよ


[Chorus: 21 Savage, **Nicki Minaj** & *Offset*]
Young nigga pull up gon' spaz
若造は間抜けな奴に警告する

Young nigga got that bag
若造は金を稼ぐ

Young nigga run the jazz
若造がはしゃぐ

Nigga we ain't goin' out sad
俺たちは悲しまない

Y'all niggas goin' out bad
お前たちは最悪な気分になるだろうな

Y'all niggas hang around fags
お前たちは女々しく周りをうろついている

Y'all niggas make a nigga laugh[×2]
お前たちは笑われている

Nigga we ain't throwing no flags[×8]
俺たちは降伏しない