【和訳】Salvatore Ganacci – Imagine












 「Imagine」は Martin Garrix が設立したレーベル STMPD RCRDS からリリースした Salvatore Ganacci のシングルです。彼はこの曲で叶わない恋について歌います。


[Chorus]
Imagine what it would be like
どうなるか想像してくれ

If you and I were serious
もし君と僕が本気だったら

And imagine what it would be like
どうなるか想像してくれ

If you and I, we were serious
もし君と僕が本気だったら


[Break]
Oh, if only we were serious
もし僕たちが本気だったら

We were serious
僕たちが本気だったら


[Verse 1]
And imagine what it would be like
どうなるか想像してくれ

Lying next to you, and every night
毎晩君の隣で横たわって

I'm falling asleep to the beat of your heart
君の心臓の鼓動に合わせて眠りにつくんだ

So cold, we were serious
とても冷たくて 僕たちは本気だった


[Chorus]
Imagine what it would be like
どうなるか想像してくれ

If you and I were serious
もし君と僕が本気だったら

And imagine what it would be like
どうなるか想像してくれ

If you and I, we were serious
もし君と僕が本気だったら


[Verse 2]
But you don't know
でも君は知らない

I wish you do
僕が願っていることを

Oh, if only we were serious
もし僕たちが本気だったら

But you don't know
でも君は知らない

I wish you knew, yeah
君に知ってほしかった

Oh, if only we were serious
もし僕たちが本気だったら


[Pre-Break]
Close your eyes and draw a picture
目を閉じて 絵を描く

Of the world that we could live in
僕たちが生活している世界を

Imagine what it would be like[×2]
どうなるか想像してくれ

Running hot while keep on winning
勝ち続けながら 熱くなってしまう

Though with you I'm giving all
でも君といると すべてを捧げてしまう

Takes a second or two
1秒か2秒かかって

And I bet you mention me with you
一緒にいようと言ってくれるのを期待してしまう


[Break 2]
Oh, if only we were serious
もし僕たちが本気だったら

We were serious[×2]
僕たちが本気だったら