【和訳】Starset - Carnivore










 「Carnivore」は Starset のアルバム「Transmissions」の4番目に収録されています。彼らはこの曲で全体主義によって抑圧されている男性を描写しています。


All my life they let me know
俺の人生はすべて 奴らに教えられてきた

How far I would not go
遠くまで行くなって

But inside the beast still grows
しかし 内側に潜む獣は育ち続ける

Waiting
待っていたんだ

Chewing through the ropes
ロープを噛み切るその時を


Who are you to change this world?
世界を変えるのは誰だ?

Silly Boy!
愚か者さ!

No one needs to hear your words
誰もお前の言葉を聞く必要はない

Let it go
放っておけ


Carnivore! Carnivore!
肉食獣よ! 肉食獣よ!
 
Won't you come digest me?
俺を食らってみないか?

Take away everything I am
俺からすべてを奪い去ってくれ

Bring it to an end
終わらせてくれ

Carnivore! Carnivore!
肉食獣よ! 肉食獣よ!

Could you come and change me?
俺を変えてくれないか?

Take away everything I am
俺からすべてを奪い去ってくれ

Everything I am!
俺のすべてを


I will hide myself below
俺は自分を下に隠すんだ

I'll be what you wanted
お前が望んでいたものになるんだ

Kept inside I won't let go
手放さずにずっとしまっておくんだ

'Till I burn beyond control
制御不能になって燃え尽きるまで


Who are you to change this world?
世界を変えるのは誰だ?

Silly Boy!
愚か者さ!

No one needs to hear your words
誰もお前の言葉を聞く必要はない

Let it go
放っておけ


Carnivore! Carnivore!
肉食獣よ! 肉食獣よ!
 
Won't you come digest me?
俺を食らってみないか?

Take away everything I am
俺からすべてを奪い去ってくれ

Bring it to an end
終わらせてくれ

Carnivore! Carnivore!
肉食獣よ! 肉食獣よ!

Could you come and change me?
俺を変えてくれないか?

Take away everything I am
俺からすべてを奪い去ってくれ

Everything I am!
俺のすべてを


Never enough
満たされない

(Who I am is not good enough)
俺がどんな奴でも 満たされないんだ

Never enough
満たされない

(Who I am)
俺がどんな奴でも


Carnivore! Carnivore!
肉食獣よ! 肉食獣よ!
 
Won't you come digest me?
俺を食らってみないか?

Take away everything I am
俺からすべてを奪い去ってくれ

Bring it to an end
終わらせてくれ

Carnivore! Carnivore!
肉食獣よ! 肉食獣よ!

Could you come and change me?
俺を変えてくれないか?

Take away everything I am
俺からすべてを奪い去ってくれ

Everything I am!
俺のすべてを