【和訳】XXXTENTACION - Tightrope (Feat. Scott James)












 「Tightrope」は Scott James の「Rope」をサンプリングした XXXTENTACION のシングルです。彼らはこの曲で恋人との別れと自殺について歌います。


[×3]
[Verse 1: Scott James & XXXTENTACION]
The sun started falling, when you woke up
君が目覚めたときには 日が落ち始めていた

My feet weren't covered, when you started getting dressed
君が服を着替えたときには 俺はまだ何も履いていなかった


[Verse 2: XXXTENTACION]
Forgive what's said in fear
恐れながら言うことを許してくれ

And all I ask of you is hear
君に伝えたいことはこれだけなんだ

The girl with the golden heart
黄金の心を持つ女の子

I killed from the inside out at dawn
俺は夜明けに ボロボロになった

The sun's only just arose
日はまだ昇ったばかり

Can't amount to all the hearts I've broke
俺が傷つけてきた心には遠く及ばない

The boy with the broken heart
傷ついた心を持った少年

His goal is to rip everything apart
そいつの目的は すべてを引き裂くこと


[Hook: Scott James]
Don't leave this town my dear
町を離れないでくれ 愛しい人

Don't leave here for the day
今日だけはここにいて

I'm on the ropes again
俺はまたロープの上にいる

I need you as I am
俺には君が必要なんだ


[Bridge: Scott James]
The oars start sinking
オールが沈み始める

When you let go
君が手放したときに

To use your hands while speaking
喋りながら手を動かしているときに

Saying, don't never let us float
俺たちが浮かび上がってくることはない


[Hook: Scott James]
Don't leave this town my dear
町を離れないでくれ 愛しい人

Don't leave here for the day
今日だけはここにいて

I'm on the ropes again
俺はまたロープの上にいる

I need you as I am
俺には君が必要なんだ


[Verse 3: Scott James]
I must have caught your cold
君の冷たさを感じたに違いない

I could not sleep at all
一睡もできなかった

I'm clinging on the ropes
俺はロープにしがみついている

I need you as I'm close
君が必要なんだ 近くにいるから