【和訳】Swizz Beatz - It's Me Bitches









 「It's Me Bitches」は Swizz Beatz のアルバム「One Man Band Man」の2番目に収録されています。この曲には Crazy Town の「Hollywood Babylon」がサンプリングされています。


[Swizz Beatz]
Chillin' in my Beemer, listenin' to "Ether"
BMWでくつろぎながら Ether を聴いている
("Ether"は Nas による Jay-Z へのディストラック)

Bumpin through ya speakers, know I got the heaters
スピーカーを鳴らしている 俺は銃を持っている

Rockin' dont stop, I get the rockin' don't stop
最高な気分が止まらない

I'm bangin' 'em beats, you know I like that hip hop, stop
車の中で爆音を鳴らす 俺がヒップホップ好きなの知っているだろ


FREEZE
動くな

You know who it is... it's me, bitches!
誰だか知っているだろ 俺だよ ビッチ!


Smoke good, eat good, drink good, fuck good
吸ってよし 食べてよし 飲んでよし ヤってよし

Come into the club stuntin li-ike you should
クラブに来て 自慢をするんだ 

My shit on fire I dont need no gasolina
俺の発言が燃えている ガソリンはいらない

I'm comin through your block with the deuce 2 seater
俺はお前の地元に4人乗りの車で向かう

Ring the alarm, man, call me the sand man
アラームが鳴る 俺をサンドマンと呼べ

When I drop beats, im the one man band man
俺がビートを鳴らすと ワンマンバンドになる

Cash rules everything around me, C.R.E.A.M
金が俺の周りのすべてを支配している C.R.E.A.Mさ

Get the money, dolla dolla bills ya'll (fuck em)
金を手に入れるんだ 


FREEZE
動くな

You know who it is... it's me, bitches!
誰だか知っているだろ 俺だよ ビッチ!


Vida loco, flyin' through popo
素晴らしい人生 警官から逃げるんだ

See me in that 4 door, that Bentley esporta
4ドアの Bentley esporta で会おう
("Bentley Turbo Sport"のこと)

Benz all lethal, my rims so lethal
ベンツも リムもマジで規格外

You front, I'mma I'ma shoot that ass like a free throw
目の前にいるお前にぶっ放す まるでフリースローみたに

Sniffin that yayo, trying to be Sosa
密告してんのに Sosa になろうとしてんのか

Trying to act tough when that's some black chocha
黒人の女だったら 威張り散らそうとするんだ

I ain't gotta shoot ya, I could just choke ya
撃たなくても 窒息させることができる

You trying to make dollar, I could just show ya
お前は金を稼ごうとしてやる どうやるか俺が見せてやるよ


FREEZE
動くな

You know who it is... it's me, bitches!
誰だか知っているだろ 俺だよ ビッチ!

Chillin' in my Beamer, listenin' to "Ether"
BMWでくつろぎながら Ether を聴いている

Bumpin through ya speakers, know I got the heaters
スピーカーを鳴らしている 俺は銃を持っている

Rockin' dont stop, I get the rockin' don't stop
最高な気分が止まらない

I'm bangin' 'em beats, you know I like that hip hop, stop
車の中で爆音を鳴らす 俺がヒップホップ好きなの知っているだろ


FREEZE
動くな

You know who it is... it's me, bitches!
誰だか知っているだろ 俺だよ ビッチ!