【和訳】Chrmng, - Are You Lying To Your Therapist About Being Sober Again? Yes












 「Are You Lying To Your Therapist About Being Sober Again? Yes」は アメリカを拠点に活動するロックバンド Chrmng, が2020年4月23日にリリースしたシングルです。


I don’t wanna tell you
君には言いたくないよ

But if I did that would be useful
でももしかしたら役に立つかもしれない

While you’re crying in your bedroom
君が寝室で泣いているときに

I would do the same too
俺も泣きたくなるよ

And I have
だから俺は


I’m calling
君を呼ぶんだ

You crazy
狂おしいほどに

But maybe
でもきっと

I’m staying
俺はここにいる

In the right-wing
保守的なんだ

Parts of crazy
狂気のひとかけら

I’m staying
俺はここにいる

Cuz I think you need some help
君が助けを必要としていると思っているから

I can tell
分かるよ

By the way that we both fell
二人で落ちていけば

We need some help
二人とも困るから

Cuz I sure do
きっとそうするから


It’s just another day
いつもと変わらない一日

Inside the place that I fucking hate
俺が嫌いな場所で

Inside of my head
俺の頭の中には

With all of my friends
友達がいる

Alone and so depressed
一人で落ち込んでいる

I need some rest
休ませてくれ


Well yeah I’m still in bed
ああ まだベッドの中だ

I’m a 10 out of fucking 10
俺は10点満点中10点のカスだ

And ever since 2010
2010年からずっとそうだ

I haven’t had that much rest
全然眠れない

I need someone to tuck me into bed
誰かに寝かしつけてもらいたいよ


It’s just another day
いつもと変わらない一日

Inside the place that I fucking hate
俺が嫌いな場所で

Inside of my head
俺の頭の中には

With all of my friends
友達がいる

Alone and so depressed
一人で落ち込んでいる

Well yeah I’m still in bed
ああ まだベッドの中だ

I’m a 10 out of fucking 10
俺は10点満点中10点のカスだ

And ever since 2010
2010年からずっとそうだ

I haven’t had that much rest
全然眠れない

I need someone to tuck me into bed
誰かに寝かしつけてもらいたいよ

I need some rest
休ませてくれ


Are you lying to your therapist about being sober again
もう一度冷静になるって お前はセラピストに嘘をついていないか

Yes
ああそうだよ