【和訳】falls - I still remember it all ft. nothing,nowhere.









 「I still remember it all」はアルバム「ruiner」の「better」や「sinker」のプロデューサーである falls と nothing,nowhere. がコラボした曲です。



[Verse: nothing,nowhere.]
So it starts when I wake
それは目覚めたときから始まる

The slow burning
ゆっくりとした燃えていく

Of years gone past
過ぎ去った年月

A reminder of how nothing ever lasts (never lasts)
何事も続かないことを思い知らされる


And I've been looking through
眺めていたんだ

These photos of you
君の写真を

It's not enough to save me
それだけでは 俺は救われない

But enough to distract from how I'm feeling lately
でも最近の気分を紛らわすには十分だ

I wonder if you hate me
きっと俺は君に嫌われているのかな


[Hook: nothing,nowhere.]
'Cause we don't talk anymore
もう話すことはないから

Used to sleep on your floor
床に寝っ転がって二人で

And I just wish you'd call
君が電話してくれたらいいのに

And I still remember it all
俺はまだ覚えているよ

I still remember it all
まだ覚えているよ


You could have picked up your phone
君が電話に出てくれたらよかったのに