【和訳】Kygo - Kids in Love ft. The Night Game













 「Kids In Love」は、Maja francis と The Night Gameをフィーチャーした Kygo の曲です。 それは、最初にUltra Miami 2017で演奏されました。






This is our last goodbye
これが最後のさよならだ

Don't come and find me
僕を探さないで

So hard to see you cry
泣いている君を見るのは辛いよ

Please, somebody blind me
誰か僕の目を盲いてほしい


Cause I can feel it
だって感じるから

I'm still lagging onto every word
未だに言葉に詰まる

My heart is beating
鼓動は打っている

And I'm sorry that I left you hurt
君を残して傷つけてしまったのは申し訳なく思うよ


We were kids in love
僕たちはじゃれ合うように愛していた

And then we grew up
そのあと成長している

But won't you hold me close tonight
だけど今夜君は僕を抱きしめてくれないのかな

Like we're kids in love
子供みたいに

Kids in love[×3]
子供みたいにさ

We were kids in love[×2]
僕たちのじゃれ合うように愛していた


Engine on, in the drive
エンジンをかけて ドライブに行く

Running for hours
何時間も走っている

Slowly, we twist the knife
ゆっくりと僕たちは互いの古傷に触れる

We're falling like towers
まるで塔から落ちていくみたいに


And I can feel it
感じるんだ

And we're running out of hope tonight
今夜希望はもうなくなってしまった

I hear you breathing
君の息づかいが聞こえる

As we're hanging on to you and I
二人で抱きしめ合っているときは


We were kids in love
僕たちはじゃれ合うように愛していた

And then we grew up
そのあと成長している

But won't you hold me close tonight
だけど今夜君は僕を抱きしめてくれないのかな

Like we're kids in love
子供みたいに

Kids in love[×3]
子供みたいにさ


Maybe I could cope if I could hold you
もし僕が君を抱きしめられたら なんとかやっていけるのかな

We were kids in love
僕たちはじゃれ合うように愛していたんだ

One last time, one last time
最後にもう一度だけ


And I'll never let go, I'll just hold you forever
もう行かないよ ずっと君を抱きしめているよ

Maybe I could cope if I could hold you
もし僕が君を抱きしめられたら なんとかやっていけるのかな

We were kids in love
子供のように愛してさ

Kids in love[×3]
子供のように


lag : 遅れる
twist the knife : いやなことを思い出させる
cope : 対処