【和訳】Kygo - With You ft. Wrabel










 Wrabel を最初に知ったのは Afrojack とのコラボでした。僕はずっと「ワラベル」と読んでいましたが正式な読み方は「レイベル」だそうです。






Sitting at a bar with some friends
友人たちとバーの席に座る

Telling them the things that you said
君に言われたことを話す

Left me with my heart in the hands
手の中に僕の心を残していった

Told me we'd be better just friends
僕たちはもっと仲良くなれるって言われた

Staring at a television
テレビをずっと見つめている

Something 'bout the world's gonna end
何かが世界の終わりを告げたんだ


I think about you, oh
僕は君のことを思っているよ

You think about me too, oh
君もそうでしょ


If we're losing our minds
もし僕たちは気が狂ってしまっても

I'll get lost with you
一緒に迷子になれるよ

If we're all gonna die
もし一緒に死ぬとしても

I wanna die with you[×3]
君と一緒ならいいよ


I been seeing tears all morning
毎朝涙が浮かぶのが分かる

Feel like my apartment's flooding
まるでアパートが冠水しているみたいに

I don't even know where we left it
僕たちはどこにいったか分からないんだ

Maybe I just need to take a shower
多分僕はシャワーを浴びるべきなんだ

Washing off the last ten hours
10時間くらい洗って

All I smell is coffee and cigarettes and you
僕の匂いはコーヒーとたばこと君だ


I think about you, oh
僕は君のことを思っているよ

You think about me too, oh
君もそうでしょ


If we're losing our minds
もし僕たちは気が狂ってしまっても

I'll get lost with you
一緒に迷子になれるよ

If we're all gonna die
もし一緒に死ぬとしても

I wanna die with you[×3]
君と一緒ならいいよ

Thinking about you


If we're losing our minds
もし僕たちは気が狂ってしまっても

I'll get lost with you
一緒に迷子になれるよ

If we're all gonna die
もし一緒に死ぬとしても

I wanna die with you[×3]
君と一緒ならいいよ