【和訳】Kygo - Sunrise feat. Jason Walker










 この曲は10月28日にリリースされました。フィーチャリングされている Jason Walker はニュージーランドとオーストラリアのカントリーミュージシャンです。






Wake me up
起こしてほしい

My eyes are heavy and I need some sun
瞼は重くて 太陽を必要としている

One hit, I'm ready for whatever comes
何が起きても準備はできている

Nothing can keep me from you[×2]
君と僕を遮るものは何もない

Something 'bout the things you told me
君が僕に言ったこと

Oh, I wrote 'em down, yeah
僕はそれを書き留めた

I took on with me to the place we found
僕たちが見つけた場所に君を連れていくよ

And I'll be waiting for you
君を待っているよ

Yeah, I'll be waiting for you, for you
君を待っているよ


I follow the moon
月を追いかける

From the dark to the break of dawn
暗闇から夜明けまで

We let it loose
自由になろう

Smoking weed and writing songs
ハッパを吸って曲を書いている


Meet me at the sunrise, at the sunrise
太陽が昇るときに僕と出会った

I can get you so high, so high
君を高くまで連れていくよ

Burning up the daylight, in the daylight
夜明けは輝いている

Meet me at the sunrise, sunrise
太陽が昇るときに僕と出会った


Call my name
僕の名前を呼んで

'Cause I'm so lost and I don't know this place
迷子になってここがどこか分からないから

And I got this feeling that I just can't shake
揺れることはできそうにないなあ

Nothing can keep me from you[×2]
君と僕を遮るものは何もない


I follow the moon
月を追いかける

From the dark to the break of dawn
暗闇から夜明けまで

We let it loose
自由になろう

Smoking weed and writing songs
ハッパを吸って曲を書いている


Meet me at the sunrise, at the sunrise
太陽が昇るときに僕と出会った

I can get you so high, so high
君を高くまで連れていくよ

Burning up the daylight, in the daylight
夜明けは輝いている

Meet me at the sunrise, sunrise
太陽が昇るときに僕と出会った