【和訳】XXXTENTACION – ​changes









 この曲は XXXTENTACION の元ガールフレンド Geneva Ayala との関係によって引き起こされた痛みを唄っています。







[Chorus: XXXTENTACION]
Mmm, baby, I don't understand this
俺には理解できないよ

You're changing, I can't stand it
君は変わった もう我慢できない

My heart can't take this damage
もう心はボロボロだ

And the way I feel, can't stand it
もう我慢できないんだ

Mmm, baby, I don't understand this
俺には理解できないよ

You're changing, I can't stand it
君は変わった もう我慢できない

My heart can't take this damage
もう心はボロボロだ

And the way I feel, can't stand it
もう我慢できないんだ

Mmm, baby, I don't understand it
俺には理解できないよ


[Bridge: PnB Rock]
Girl, you're makin' it hard for me[×2]
君は僕を苦しめるんだ

Girl, you're makin' it hard for me, uh, mmm
君は僕を苦しめるんだ

Girl, you're makin' it hard for me[×3]
君は僕を苦しめるんだ


[Chorus: XXXTENTACION & PnB Rock]
Mmm, baby, I don't understand this
俺には理解できないよ

You're changing, I can't stand it
君は変わった もう我慢できない

My heart can't take this damage
もう心はボロボロだ

And the way I feel, can't stand it
もう我慢できないんだ

Mmm, baby, I don't understand this
俺には理解できないよ

You're changing, I can't stand it
君は変わった もう我慢できない

My heart can't take this damage
もう心はボロボロだ

And the way I feel, can't stand it
もう我慢できないんだ

Mmm, baby, I don't understand it
俺には理解できないよ

You're changing, I can't stand it
君は変わった もう我慢できない

My heart can't take this damage
もう心はボロボロだ

And the way I feel, can't stand it
もう我慢できないんだ

Mmm, baby, I don't understand it
俺には理解できないよ


can't stand it : 我慢できない