【和訳】Lil Peep – ​Beamerboy












 BMW車のオーナーはBMWのことを Beamer もしくは Beemer と呼んでいます。Lil Peep はBMW車の中でも、1995年のジェームズボンドの映画「ゴールデンアイ」に出てきて有名な、Z3モデルについて言及しています。






[Intro]
Man, I don't know what the fuck goin' on lately, bro
俺は最近何が起きているか分からない

Everybody actin' all different and shit
誰もが違う行動をしているんだ

Ain't nobody, nobody was talkin' to me like a few months ago
数か月前は誰も俺のことを話していなかった

And now everybody hittin' my phone up and shit
今はみんな俺に連絡してくるんだ


[×2]
[Verse]
I'm a mothafuckin' schema boy, I'm a dreamer boy
俺は schemaposse のメンバーだ 夢を持っている

I love a girl that don't even fuckin' need a boy
俺は男を必要としない女の子が好きなんだ

Baby, I'm a beamer boy, I need a beamer, boy
俺はドイツの高級車のオーナー ドイツ車が欲しいんだ

I want a Z3, that's a two-seater, boy
Z3 が欲しい 二人乗りの奴だ

Okay, I pull my cash out, shawty pass out
いいぜ俺は現金払い 女の子はどこかへ行ってしまう

Take her ass out, then I spaz out
金欠だったから カッとなってしまったよ

Okay, yeah I hit that, shawty, get back
俺はヒットする 女の子は戻ってくる

I got death notes, where my list at?
デスノートを手に入れる 俺のリストはどこだ?

Yeah, I'm in my zone now, I put my phone down
自分の部屋にいる  電話を切る

I'm on my own now, I'm on my own now
俺は今自分でやっている

Ya girl, she wanna go down on a real one
彼女は本物が欲しいんだ

I hit JGRXXN, like "what's the deal bruh?"
JGRXXN に詰め寄った どういうつもりだって

You see me doin' shows now, I'm a pro now
お前は俺のふるまいを見ている 俺はプロだ

I got hoes now and I got some dough now
女と金を手に入れた

But they don't wanna hear that,
だけど奴らはそんなこと聞きたくない

They want that real shit
奴らは本物を望んでいる

They want that drug talk, that "I can't feel" shit
ドラッグの話とか そんなこと感じない とか

I'm never comin' home now, all alone now
俺は家に帰っていない 今は一人

Can't let my bros down, can't let my bros down
失望させない 失望させないよ

I feel like I'm a no one, that's what they told me
奴らが言っていほど 自分が特別だと思っていないよ 

I'ma show ya, baby, I was chosen, aye
見せてやる 俺が選んだんだ


[Outro]
Beamer boy
ビーマーボーイ

schemaposse : JGRXXN によって設立されたラップグループ、2016年に Lil Peep は脱退し、2017年に解散した
beamer : BMW
Z3 : BMW が1995年~2003年に製造していた屋根のない二人乗りのスポーツカー
ass out : 酔って馬鹿なことをする、金欠になる
spaz out : キレる
JGRXXN : Lil Peep の友人、schemaposse を設立した
bruh = brother
dough : 金