【和訳】XXXTENTACION – Revenge
















 「Revenge」は元々「Garette’s Revenge」というタイトルで WORLDSTARHIPHOP で発表されましたが、その後タイトルを今のものに変更しました。X はこの曲を故郷の友人である Jocelyn Flores に捧げます。







[Intro]
I think I, I think I finally
思うんだ 俺はようやく

Found a way to forgive myself
自分を許す方法を見つけたんだ

From mistakes I made in my past
過去に自分が犯してきた過ちから

I think that's the first step, right?
これが最初の一歩だと思う そうだろう?

You agree?
同意してくれる?


[×2]
[Chorus]
I've dug two graves for us, my dear
俺たちのために2つの墓を掘ったんだ 親愛なる人よ

Can't pretend that I was perfect,
完璧にはふるまえないし

Leavin' you in fear
君を不安にさせたまま離れたけど

Oh, man, what a world, the things I hear
ああ なんて世界だ 俺が聞いたものは

If I could act on my revenge, then, oh, would I?
もし復讐ができるならさ してもいいかな?

Some kill, some steal, some break your heart
殺す奴もいれば 盗むやつもいる 君を傷つける奴もいる

And you thought that I would let it go and let you walk
君は 俺が君を放ってどこかに行ってしまうと思っていた

Broken hearts, break bones, so break up fast
壊れた心 折れた骨 だから早く別れよう
 
And I don't wanna let it go, so in my grave I'll rot
放っておきたくないんだよ だから俺は墓の中で腐っていく


[Outro]
In my grave, I'll rot[×7]
墓の中で俺は腐っていく

I'll rot, I'll rot, I'll rot
腐っていく

Is my pain your freedom?
俺の痛みが君の自由になるのかな?

Is all of my pain your freedom?
俺の痛みのすべてが 君の自由になるのかな?

Enjoy…
楽しんでくれよ


rot : 腐る、ダメになる