【和訳】Avicii - Dear Boy (Ft. MØ)










 「Dear Boy」はリリース前は「Dance In The Water (Wild Boys)」として知られていました。この曲の主人公は恋人とノスタルジックな愛を見つけようとしています。







[Verse 1]
So bold and fine
とても大胆で素敵

I've known you for some time
少し前からあなたのことは知っていた

Whole life changed while
人生はすぐに変わってしまう

Bones like yours and mine
私とあなたの身体のように

Go dance in the woods
木々の中で踊りましょう

And down we go, down, down
そう もっと奥へ

Oh boy, you're mine
ねえ 私はあなたのもの

Do you remember old times?
昔のこと 覚えている?


[Chorus]
Oh dear boy, I wanna follow you
愛しい人 あなたについていきたい

You're a wild boy, I am a wild girl too
あなたはわがままな人で 私もそう

Oh dear boy, it’s so hollow without you
愛しい人 あなたがいないと意味がない

In a world with everything but it won't do
何もかもあっても それじゃあダメなの

Oh dear boy, I wanna follow you
愛しい人 あなたについていきたい

You're a wild boy, I am a wild girl too
あなたはわがままな人で 私もそう

Oh dear boy, so shallow in the blue
愛しい人  青い海はとても浅いわ

It's our time for everything and I call you
全部私たちのためだから あなたを呼ぶね


[Verse 2]
Sweet love of mine,
私の甘い恋 

Destruction ain't a crime
破壊することは罪じゃない

For those who find
探し求めている人にとって

Love as a game
恋はゲーム

Like you and I
あなたと私のように

Go dance in the waters
水の中で踊ろう

Of all the tears we cry
私たちの涙でできた

Oh boy, you're fine,
ねえ あなたは素敵なひと

Do you remember old times?
昔のこと 覚えている?


[Chorus]
Oh dear boy, I wanna follow you
愛しい人 あなたについていきたい

You're a wild boy, I am a wild girl too
あなたはわがままな人で 私もそう

Oh dear boy, it’s so hollow without you
愛しい人 あなたがいないと意味がない

In a world with everything but it won't do
何もかもあっても それじゃあダメなの

Oh dear boy, I wanna follow you
愛しい人 あなたについていきたい

You're a wild boy, I am a wild girl too
あなたはわがままな人で 私もそう

Oh dear boy, so shallow in the blue
愛しい人  青い海はとても浅いわ

It's our time for everything and I call you
全部私たちのためだから あなたを呼ぶね


shallow : 浅い